Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Ni som har fler än ett barn! Hur har ni dom placerade i bilen. Dottern har fortfarande en bakåtvänd bilbarnstol. Vet inte riktigt hur det är bäst att placera lillasyster. Några förslag???
Tack för tipset om nappflaskan från Apoteket, mannen inhandlar en sådan pålägg hem från jobbet så ikväll ska vi pröva att pumpa ur och flaskmata Noel :)
Jag har precis som dancia..jag kör och gubben få hoppa in i mitten
Kör båda bak bakåtvända.
Oj då ja det såg jag nu att allt inte kom med, länkar till bloggen så kan ni läsa där :D
www.rebeckasoderblom.blogg.se
Varit på BVC för vägning och mätning. 3580 gram och 52 cm lång. Det innebär att han gått upp 600 gram sedan han föddes för två och en halv vecka sen. Men bara växt 1 cm.
Han är fortfarande gul men det kunde de visst vara ganska länge. Han har ju hela tiden legat under gränsen för solning. Fick tips om att lägga honom vid fönstret i solen. Annars försvinner det av sig självt framåt...
Hej! Får dåligt samvete har inte ens skrivit förlossnings berättelse ännu...men har faktiskt inte haft tid eller ork att gå in här! Helt slut! Ludwig har vänt på dygnet, så här är det lite sömn! Tur att sonen är 7 år och klara sig väldigt bra utan en pigg och alert mamma! Ludde är idag 2 och en halv vecka, han har gått upp 400 g och växt 5 cm sen födseln! Han har väldigt ont i magen på nätterna, han kämpar för att släpps ut gaser så nu har vi fått en pys ventil av BVC...får se om det hjälper!
Ha en trevlig midsommar allihop!!!
Annelie81-pysventil?