Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Lina007: tack för ditt svar. Vi ska testa detta. Är nan 1 bättre för magen? Har inte märkt av något magont än men han är ju bara en vecka med. Vi tog den ersättningen för att de var vad de använde på bb.
Grattis till era små bebisar Missförstånd och Sommarblommor.
Lina007- Japp använd båda dropparna, så sa min bm till mig iaf men n så länge använder jag bara semper för Sigge äter lite när som å tycker att det bara är krångligt när man måste ge innan varje måltid
Vi har kudde vagnen men inte nr han sover med oss..
Pluttan - tack så mycket
.
Zvartaliljan - usch då, det lät Inge vidare! Hoppas det vänder nu iaf så ni får må bra.
Vill bara ge en stor tumme upp för min dotters pappa som fixar och donar när jag knappt gör annat än ammar. Heja.
Hoppas ni andra också har så fina sambos / män.
Pluttan - ja där kan jag bara hålla med! Nu har vi inte kommit hem än men jag känner stöd till 110% och att han fixar och grejar hemma och med dottern
Pluttan - ja hör gör han massor, tar hand om de stora barnen så jag får amma ifred och städar o grejar o hjälper till med allt jag ber honom om. Det är så skönt o ha honom hemma nu när han har semester. Med förra sonen var han borta 6-18 varje dag o med dottern arbetade han 40 mil bort. Så det är en enorm skillnad denna gången och det känns så bra o jag mår så mycket bättre än de andra ggångerna.
Nu är det snart 2 veckor sedan förlossning! Och jag får bara mer och mer ont nertill, är
Det någon mer som har så? Har frågat de ja känner, men alla har vart ömma ( givetvis ) men inte så länge och de upplever framförallt inte att det gör ondare ju längre bort förlossningen kommer! Jag sprack ju dessutom inte heller, utan fick bara stygn pga trubbiga kanter. Jag kan knappt trösta och bära runt Thyra när hon är ledsen för de gör så ont, spänner, svider! Resa mig i soffan/sängen är ett helt projekt! Thyra fick ett utbrott nu ikväll, sambon var och handlade! Thyra grät, jag grät för jag inte kunde
Få henne tyst plus att jag har så jäkla ont! Ska det verkligen vara så?