Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Nä cataleya så ska det inte vara... Har du ringt in till bb o pratat med dem?
Cataleya- låter som när jag haft livmodersinflammation, ring in nu!
Jag födde 11/6 och har både eftervärkar och ont nedtill fortfarande så pass att jag har svårt att sitta. Är dock sydd från mellangården fram till klitoris samt har hemoroider men endå :( är trött på att ha ont nu.
Börjar också fundera på om det kan vara livmoderinflammation.
Fast jag har inte ont i livmodern utan runt och innanför öppningen, ursäkta detaljerna!
Fast det låter inte riktigt bra... Har du ringt o frågat dem på bb?
Jag blev klippt och sydd med första barnet å det var ömt å gjorde ont flera veckor men tycker ändå du ska ringa bb å rådfråga Cataleya. På tal om besvär efter förlossning så är det idag två veckor sedan mitt snitt, jag har mått hur bra som helst å snittet har läkt fint å avslaget är i princip helt borta MEN sedan några dagar tillbaka har jag haft hemsk mensvärk å smärta när jag kissar så nu är jag livrädd för att de ska va nån infektion i livmodern
men förhoppningsvis kanske det bara är en UVI, blir en sväng förbi akuten idag iaf, hur mår ni andra som är snittade?
Nu är Minella 4 dagar gammal. Känns så bra att vara hemma. Var orolig att jag inte skulle få någon mjölk då jag gjort en bröstförminskning. Men det verkar som om att hon får mat i alla fall. Ammar jag på ena bröstet så läcker det från andra. Hoppas bars att det håller i sig. Jag mår hur bra som helst efter förlossningen. Sprack inget och va bars lite öm dagen efter. Nu känner jag mig så gott som vanligt dör nere. Försöker bara komma ihåg att jag ska göra knipövningarna. Det enda jobbiga är att jag är fortfarande superförkyld och nu har Minella blivit det också. Alldeles hes när hon gråter och nyser mycket. Tycker synd om henne. Hon vill bara ligga vid tutten hela tiden, svårt att kunna gå på toa och duscha. På nätterna så har hon sovit bra och jag har fått väcka henne för att hon ska äta. Storasyster har blivit bebis på nytt men det hör väl till.