• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • catdancing
    Anonym (precis så) skrev 2012-06-09 07:37:30 följande:
    Nu framgår det ju iofs inte av TS om personen ifråga tittar på mainstreamporr som kan antas vara "fruktansvärd" eller om han kanske tittar på amatörporr som folk av helt egen fri lust och vilja lagt upp på nätet.
    Vet inte men sidan heter sex-tjejer.... något kolla själv får du se
  • Anonym (tjej 32)
    catdancing skrev 2012-06-11 06:40:52 följande:
    MMMM då hade nog grejen varit en annan. Alltihopa hänger kanske ihop med att han har visat mindre uppmärksamhet åt mig den senaste tiden.
    Men då är det ju där problemet ligger och inte porrsurfandet i sig. Tror det bästa är om ni kan sätta er ner i lugn och ro och prata om det. Anklaga inte honom och bli inte arg för då tar han troligtvis inte till sig det du säger. Berätta lugnt hur du känner och att du vill ha en förändring, att du vill bli uppskattad och få uppmärksamhet.

• catdancing
    grind skrev 2012-06-09 08:48:21 följande:
    Tror det är väldigt många tjejer som inte vet om det. Självklart är det illa om mannen gör kvinnan medveten om dennes porrsurfande om han vet att hon är negativt inställd (och det är de flesta kvinnor).
    Men VARFÖR är då de flesta kvinnor negativt inställda till Porr`??????????? alla kan ju inte vara helt ute med väskan
  • Anonym (kvinna 26)

Jag förstår inte varför du blir så hysterisk han är antagligen som min man. Ett tag hade vi sex varje dag och han har i efterhand sagt att han tyckte det var skit tråkigt och att han inte alltid ville utan mest gjorde det för att jag ville det är för mig nästan mer kränkande än att han kollar på porr.

Vad han gör när jag inte vill är upp till honom så länge han inte bryr sig om vad jag gör. och dessutom ibland kan det vara skönt att slippa vara med sin man och mysa själv (det tycker i alla fall jag) 

• catdancing
    Anonym (tjej 32) skrev 2012-06-11 06:55:51 följande:
    Men då är det ju där problemet ligger och inte porrsurfandet i sig. Tror det bästa är om ni kan sätta er ner i lugn och ro och prata om det. Anklaga inte honom och bli inte arg för då tar han troligtvis inte till sig det du säger. Berätta lugnt hur du känner och att du vill ha en förändring, att du vill bli uppskattad och få uppmärksamhet.

Jo vi hade en diskussion i lördags som var ganska bra och efter det kunde jag slappna av och allt kändes lättare och jag tror han förstod hur jag kände det. Nu är det hans impotens som är problemet, den har kommit tillbaka som ett brev på posten... Jag blir galen av allt detta
  • Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-10 21:02:00 följande:
    Japp, samma som att du skulle kunna välja en kväll att ligga i badet så kan en man välja att dra en snabb runk framför datorn/tvn =) 

Ja det är dåligt självfötroende om man tycker att sporten tar för mycket tid ifrån dig, du skriver själv att du är egoistisk så bara det säger ju allt. Men ja det är bra att ni funnit varann om det är som du säger ^^ 
    Jag vill inte ha en man som bryr sig om nåt så oviktigt som sport, har jag dåligt självförtroende då? Jag vill ha en man som älskar att umgås med mig. Jag har höga krav på min relation. Jag vill inte leva med en man som hellre sitter framför en TV, tycker det är slöseri med tid!

Är det så att kvinnor förväntas ligga och bada och männen sitta vid datorn och runka??
  • Anonym (Kakan)

Tycker de är kul när man som par kan krypa upp i sängen och se en p-rulle men jag har väldigt svårt för partners som överraskar en med porrsurfande. Jag tycker av ren respekt att man kan berätta detta i början, då blir det ingen big deal och tror det kan hjälpa en relation om man är ärlig från start. 

• grind
    catdancing skrev 2012-06-11 06:57:49 följande:
    Men VARFÖR är då de flesta kvinnor negativt inställda till Porr`??????????? alla kan ju inte vara helt ute med väskan
    För att de känner sig förbisedda naturligtvis.
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-11 09:30:25 följande:
    Jag vill inte ha en man som bryr sig om nåt så oviktigt som sport, har jag dåligt självförtroende då? Jag vill ha en man som älskar att umgås med mig. Jag har höga krav på min relation. Jag vill inte leva med en man som hellre sitter framför en TV, tycker det är slöseri med tid!
    Det är inte slöseri med tid. En man som inte är intresserad av sport blir socialt handikappad.

Men du kanske tillhör skaran som vill isolera din man och därför tycker att det är bra? 
  • Anonym (KVINNA!)
    Fridayyy skrev 2012-06-11 09:30:25 följande:

Är det så att kvinnor förväntas ligga och bada och männen sitta vid datorn och runka??
    Ja. För du tycker att det är oviktigt för dig och skiter i om det hade varit viktigt för din karl, av att döma i dina inlägg så verkar allt handla om dig i erat förhållande. Att ha egentid är väldigt viktigt i förhållanden, och nej alla gillar inte att bada eller dra en runk till porr, vissa kan ju tända på att spana in fötter eller kanske köpa horor gå på stripteas spana in rumpor/bröst IRL osv osv. Men visst sen kanske din karl är ganska avsexualliterad och går med på sex när du drämmer till med piskan ^^
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!