• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym (KVINNA!)
    Fridayyy skrev 2012-06-11 11:02:43 följande:
    Varför är det synd om honom? En snabb runk?? Är det ett måste eller? Han kollade inte på porr i alla fall...=)

Jag var ironisk när jag skrev att han lyder. Han har det faktiskt väldigt bra!
    Nä inte vad du vet om iaf =) vet inte hur många tjejer jag fått höra av "min karl kollar INTE på porr" och så har det visat sig att de visst gör det. Fast så är det väl inte i erat fall ^^

mja jag vette tusan, du har sagt rätt mycket som avslöjar att allt är ditt behag. 
  • Anonym (Låt honom :))

Låt honom porrsurfa! Det är verkligen inte dej det är fel på det kan jag lova! Han är säkert jätteglad att du tar så väl hand om din kropp som du gör (ingen sambofälla med andra ord :) ).

Det är väääldigt många killar som gör det. Min förra sambo gjorde det ibland för sig själv och vi hade kanonbra sex! Jag gjorde det också ibland. Porrsurfande har inget med ens partner att göra. Det är ju bara ett utmärkt sätt att leka lite med sig själv på ju :) När du inte är hemma kanske. Dessutom så kanske det är porr med tjejer vars kroppar liknar din väldigt mycket. Det kanske är så enkelt att när han inte kan få nåt irl så tar han till porren. Det är det många som gör.
    Titta på porr själv nån gång när du är ensam och vill busa med dej själv. Du kanske gillar det ;)

• Anonym (våga vägra porr)
    Anonym (Låt honom :)) skrev 2012-06-11 11:25:57 följande:

Låt honom porrsurfa! Det är verkligen inte dej det är fel på det kan jag lova! Han är säkert jätteglad att du tar så väl hand om din kropp som du gör (ingen sambofälla med andra ord :) ).

Det är väääldigt många killar som gör det. Min förra sambo gjorde det ibland för sig själv och vi hade kanonbra sex! Jag gjorde det också ibland. Porrsurfande har inget med ens partner att göra. Det är ju bara ett utmärkt sätt att leka lite med sig själv på ju :) När du inte är hemma kanske. Dessutom så kanske det är porr med tjejer vars kroppar liknar din väldigt mycket. Det kanske är så enkelt att när han inte kan få nåt irl så tar han till porren. Det är det många som gör.
    Titta på porr själv nån gång när du är ensam och vill busa med dej själv. Du kanske gillar det ;)

Det där är inte alltid sant. Dessutom skriver du att det inte har med partnerna att göra, sedan att han porrar för att han inte får det han vill ha IRL så du säger emot dig själv.

Man måste inte alls acceptera porr.  
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-11 11:23:03 följande:
    Nä inte vad du vet om iaf =) vet inte hur många tjejer jag fått höra av "min karl kollar INTE på porr" och så har det visat sig att de visst gör det. Fast så är det väl inte i erat fall ^^

mja jag vette tusan, du har sagt rätt mycket som avslöjar att allt är ditt behag. 
    Finns en hel del män som slutar kolla på porr, helt av egen maskin.

Men enligt ditt påstående är alltså de flesta män oärliga och lurar sina kvinnor? Är du kanske en sån som säger att "alla män är svin" också?? Skrattande
  • grind
    Anonym skrev 2012-06-11 11:34:05 följande:
    Finns en hel del män som slutar kolla på porr, helt av egen maskin.

Men enligt ditt påstående är alltså de flesta män oärliga och lurar sina kvinnor? Är du kanske en sån som säger att "alla män är svin" också?? Skrattande
    Om du har en kvinna som är tjock och ful. Är det då att lura henne att inte upplysa henne om det?
  • Anonym
    grind skrev 2012-06-11 11:55:13 följande:
    Om du har en kvinna som är tjock och ful. Är det då att lura henne att inte upplysa henne om det?
    Om jag säger till henne att hon inte är tjock och ful, låter henne gå i tron om att hon är normal och snygg, då lurar jag henne, självklart
  • Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-11 11:23:03 följande:

Ja, kanske det är så i vissa kretsar? Precis som att väldigt många är otrogna och det säger de ju inte heller.

Varför är det efter mitt behag? För att jag var egoistisk nog att välja en man jag klarar av att leva med?
  • Dorian Ertymexx
    grind skrev 2012-06-11 10:52:31 följande:
    Funkar inte så.  Det är ett socialt handikap att som man inte kunna sport.

Vet du, det förklarar en hel del... Jag kan inte sport. Jag har undrat om jag kanske är aspig eller så, men de diagnoserna passar inte helt på mig. Men nu vet jag, jag är bara socialt handikappad för att jag inte kan sport. ;D
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Fridayyy
    Dorian Ertymexx skrev 2012-06-11 12:26:23 följande:
    Vet du, det förklarar en hel del... Jag kan inte sport. Jag har undrat om jag kanske är aspig eller så, men de diagnoserna passar inte helt på mig. Men nu vet jag, jag är bara socialt handikappad för att jag inte kan sport. ;D
    Precis som om sport inte vore en påhittad sak???? Hur mänskligt är det egentligen att hålla på med sånt trams som bara ger en massa skador?? Och denna tävlan om vem som ska vara bäst? Där kan man snacka om att ha dålig självkänsla....
  • Janice01

Välkommen till 2000-telet TS!
    Så gott som alla män tittar alltid eller ibland på porr, det spelar ingen roll hur perfekt du är.
    Du onanerar väl någon gång du med?

Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!