• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-11 10:27:26 följande:
    Ja. För du tycker att det är oviktigt för dig och skiter i om det hade varit viktigt för din karl, av att döma i dina inlägg så verkar allt handla om dig i erat förhållande. Att ha egentid är väldigt viktigt i förhållanden, och nej alla gillar inte att bada eller dra en runk till porr, vissa kan ju tända på att spana in fötter eller kanske köpa horor gå på stripteas spana in rumpor/bröst IRL osv osv. Men visst sen kanske din karl är ganska avsexualliterad och går med på sex när du drämmer till med piskan ^^
    Japp, han lyder mig!!!

NEJ, jag VALDE medvetet en man som inte gillar sport för att jag vill inte ha en karl som sitter där i soffan och ska glo på ett favoritlag!

Vem har sagt att han inte har egentid...? Igår snickrade han på sin egentid och han var nöjd med det. Man kan kombinera nytta och nöje.

Kan man inte bara tända på sin fru menar du????Obestämd
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 09:46:15 följande:
    Det är inte slöseri med tid. En man som inte är intresserad av sport blir socialt handikappad.

Men du kanske tillhör skaran som vill isolera din man och därför tycker att det är bra? 
    Ok, då tar jag en man som är socialt handikappad då!Flört Han har annat att prata om med folk har jag märkt.
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 09:44:43 följande:
    För att de känner sig förbisedda naturligtvis.
    Ja, ingen vill väl vara förbisedd????
  • grind
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-11 10:27:26 följande:
    Ja. För du tycker att det är oviktigt för dig och skiter i om det hade varit viktigt för din karl, av att döma i dina inlägg så verkar allt handla om dig i erat förhållande. Att ha egentid är väldigt viktigt i förhållanden.
  • Anonym (KVINNA!)
    Fridayyy skrev 2012-06-11 10:44:40 följande:
    Japp, han lyder mig!!!

NEJ, jag VALDE medvetet en man som inte gillar sport för att jag vill inte ha en karl som sitter där i soffan och ska glo på ett favoritlag!

Vem har sagt att han inte har egentid...? Igår snickrade han på sin egentid och han var nöjd med det. Man kan kombinera nytta och nöje.

Kan man inte bara tända på sin fru menar du????Obestämd
    stackars din karl =( fast han kanske drog en snabb runk under snickeriet ^^
    Klart man kan, men människan är en nyfikenart och jag tror sällan alla männskor enabrt håller ögonen på sin partner, nu menar jag inte att man vill ligga med det man ser utan man attraheras. Gör man inte det så är man ja antingen avsexualliterad eller sån som du som blir lite manisk och bara vill ha sin karl som ska lyda på allt man säger. Men som sagt såna som ni är väldigt sällsynt och det är väl bara tur om det nu är så att även han trivs i erat förhållande.
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-11 10:45:37 följande:
    Ok, då tar jag en man som är socialt handikappad då!Flört Han har annat att prata om med folk har jag märkt.
    Funkar inte så.  Det är ett socialt handikap att som man inte kunna sport.

• Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 10:52:31 följande:

Bara för män då??? Vet du att jag kan mer om bilar än min man med???? Är det inte hemskt..?
  • Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-11 10:52:20 följande:
    stackars din karl =( fast han kanske drog en snabb runk under snickeriet ^^
    Klart man kan, men människan är en nyfikenart och jag tror sällan alla männskor enabrt håller ögonen på sin partner, nu menar jag inte att man vill ligga med det man ser utan man attraheras. Gör man inte det så är man ja antingen avsexualliterad eller sån som du som blir lite manisk och bara vill ha sin karl som ska lyda på allt man säger. Men som sagt såna som ni är väldigt sällsynt och det är väl bara tur om det nu är så att även han trivs i erat förhållande.
    Varför är det synd om honom? En snabb runk?? Är det ett måste eller? Han kollade inte på porr i alla fall...=)

Jag var ironisk när jag skrev att han lyder. Han har det faktiskt väldigt bra!
  • Anonym

Jag o min man har en deal: han porrsurfar inte och jag går inte ut och dansar utmanande på krogen. Det fungerar för oss!!!

• Anonym
    grind skrev 2012-06-11 10:52:31 följande:

Hahaha. Fel.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!