• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym (KVINNA!)
    Fridayyy skrev 2012-06-10 10:56:27 följande:
    Alla ser inte på det på samma sätt som du. Och man behöver inte ha dålig självkänsla.
    Nä det vet jag. Vad för anledning skulle det annas vara om inte svartsjuka om man inte tillåter sin partner ha lite egentid?
  • Anonym (KVINNA!)

Och jag kan säga att jag inte alls tyckte om förut då min man kollade på porr, inte att jag var emot porr då jag kollat på det sen unga år, utan just att jag var svartsjuk på att jag fick mindre uppmärksamhet och att kvinnorna i filmen såg så mycket bättre ut än vad jag gör (fast det stämmer ju dock inte har jag kommit underfund med) sen att vi allmänt hade ett så fullt "normalt" sexliv. Men nu är mitt självfötroende bättre och jag skiter fullständigt i om han kollar på porr och jag mår inte alls dåligt av att han gör det.

Kan lova att hade någon sagt till mig att du har dåligt självfötroende så hade jag nekat. Har man självförtroende och verkligen är emot porr så hade man lämnat sin karl och skaffat en som inte kollar på porr. 

• Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-10 11:09:00 följande:
    Och jag kan säga att jag inte alls tyckte om förut då min man kollade på porr, inte att jag var emot porr då jag kollat på det sen unga år, utan just att jag var svartsjuk på att jag fick mindre uppmärksamhet och att kvinnorna i filmen såg så mycket bättre ut än vad jag gör (fast det stämmer ju dock inte har jag kommit underfund med) sen att vi allmänt hade ett så fullt "normalt" sexliv. Men nu är mitt självfötroende bättre och jag skiter fullständigt i om han kollar på porr och jag mår inte alls dåligt av att han gör det.

Kan lova att hade någon sagt till mig att du har dåligt självfötroende så hade jag nekat. Har man självförtroende och verkligen är emot porr så hade man lämnat sin karl och skaffat en som inte kollar på porr. 
    Jag valde en man som inte kollar för jag är så pass egoistisk att jag tycker att det räcker att han tittar på mig naken! Varför ska jag gå med på att han ska sitta och glo på andra som har sex, ser inga fördelar alls med det. Å andra sidan hade jag aldrig valt en karl som sitter och glor på sport heller..(och det kan du ju inte säga beror på dålig självkänsla?), Jag vill ha bättre kvalitet på mitt liv.
  • Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-10 11:03:54 följande:
    Nä det vet jag. Vad för anledning skulle det annas vara om inte svartsjuka om man inte tillåter sin partner ha lite egentid?
    Lite egentid? Är det det kallas nu för tiden???
  • Anonym (KVINNA!)
    Fridayyy skrev 2012-06-10 14:32:17 följande:
    Lite egentid? Är det det kallas nu för tiden???
    Japp, samma som att du skulle kunna välja en kväll att ligga i badet så kan en man välja att dra en snabb runk framför datorn/tvn =) 

Ja det är dåligt självfötroende om man tycker att sporten tar för mycket tid ifrån dig, du skriver själv att du är egoistisk så bara det säger ju allt. Men ja det är bra att ni funnit varann om det är som du säger ^^ 
  • catdancing
    Frankk skrev 2012-06-10 08:35:21 följande:
    I slutändan blir den här frågan för mig en fråga om hurvida det är rätt att försöka bestämma över en annan människa. Beroende på vilka överenskommelser man gjort. Har du ts gått in i relationen tydlig att du ej accepterar porr? Förmodligen inte. Är det en vedertagen outtalad sanning att om man tittar på porr har man gått över gränsen. Förmodligen inte.

Då är det tyvärr du som äger problemet något mer, även om jag delvis kan förstå att man kan bli kränkt så riskerar du att kränka honom, om du förbjuder honom.

"Jag har tappat tilliten totalt till honom." På vilket sätt har han svikit dig?
    Ja han vet vad jag tycker om porr, vi har diskuterat det efter att en av mina vänners man porrsurfade, varför sa han då inte att han tyckte det var ok??? Ärlighet är vikgit för mig i parförhållande och vänner emellan. Som man behandlar andra blir man själv behandlad, jag skulle inte hålla på med något som jag vet att min sambo inte skulle uppskatta eller som skulle såra honom på något sätt. Då har jag tappat tilliten. Vi har pratat lite om detta och på frågan, trodde du att jag skulle uppskatta detta??? så svarade han nej. Vi har suttit och kikat på andra sidor tillsammans. Olika ställningar och tips och trix på Lustjakt.se och det är något helt annat för mig än porrsidorna. Han skulle inte uppskatta om jag onannerade, på frågan varför så sa han. Jo jag skulle ju undra varför inte jag kan tillfredställa dig???
  • catdancing
    Anonym (tjej 32) skrev 2012-06-10 09:31:11 följande:
    Så var mitt ex också och han porrsurfade inte, han kollade inte porr öht. Jag kunde gå i underkläder eller naken förbi och noll respons. Min nuvarande kollar porr mer eller mindre dagligen och skulle jag gå förbi i underkläder så skulle jag inte få vara i fred. Han skulle tända direkt vad han än höll på med. 
    MMMM då hade nog grejen varit en annan. Alltihopa hänger kanske ihop med att han har visat mindre uppmärksamhet åt mig den senaste tiden.
  • Anonym (tjej 32)
    catdancing skrev 2012-06-11 06:38:25 följande:
    Ja han vet vad jag tycker om porr, vi har diskuterat det efter att en av mina vänners man porrsurfade, varför sa han då inte att han tyckte det var ok??? Ärlighet är vikgit för mig i parförhållande och vänner emellan. Som man behandlar andra blir man själv behandlad, jag skulle inte hålla på med något som jag vet att min sambo inte skulle uppskatta eller som skulle såra honom på något sätt. Då har jag tappat tilliten. Vi har pratat lite om detta och på frågan, trodde du att jag skulle uppskatta detta??? så svarade han nej. Vi har suttit och kikat på andra sidor tillsammans. Olika ställningar och tips och trix på Lustjakt.se och det är något helt annat för mig än porrsidorna. Han skulle inte uppskatta om jag onannerade, på frågan varför så sa han. Jo jag skulle ju undra varför inte jag kan tillfredställa dig???
    Det du skriver sist är ju lika galet det med, självklart får du onanera om du vill. Det har inget mer ert sexliv att göra. Jag onanerar nästan dagligen bara för att det är skönt. Min kille vet om det och uppmuntrar mej till att göra det. Oftast så skickar jag i väg ett hett sms till honom före eller efter och han tänder direkt. Han vet vad jag gör och han älskar det. Han skickar heta sms åt mej när han sitter och är kåt och jag älskar det. 
  • catdancing
    Fridayyy skrev 2012-06-10 14:31:04 följande:
    Jag valde en man som inte kollar för jag är så pass egoistisk att jag tycker att det räcker att han tittar på mig naken! Varför ska jag gå med på att han ska sitta och glo på andra som har sex, ser inga fördelar alls med det. Å andra sidan hade jag aldrig valt en karl som sitter och glor på sport heller..(och det kan du ju inte säga beror på dålig självkänsla?), Jag vill ha bättre kvalitet på mitt liv.
    Håller med, jag vill ha mer kvalite. Har jag inte träffat min älskling på hela dagen så vill jag ha lite uppmärksamhet. Jag är väldigt bra på att ge honom uppmärksamhet, för bra kanske
  • catdancing
    Anonym (tjej 32) skrev 2012-06-11 06:46:55 följande:
    Det du skriver sist är ju lika galet det med, självklart får du onanera om du vill. Det har inget mer ert sexliv att göra. Jag onanerar nästan dagligen bara för att det är skönt. Min kille vet om det och uppmuntrar mej till att göra det. Oftast så skickar jag i väg ett hett sms till honom före eller efter och han tänder direkt. Han vet vad jag gör och han älskar det. Han skickar heta sms åt mej när han sitter och är kåt och jag älskar det. 
    Sådär har jag också hållt på innan, fast inte skrivit att jag onnanerat utan skickat lite bilder på ett bröst eller en troskant. Men sen har jag inte fått respons som tidigare och då har jag lagt ner. Frågan är nu hur vi går vidare. Min sambo har även haft problem med impotens. När han stressar och grubblar över något eller när vi bråkat mycket.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!