• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-09 08:25:41 följande:
    Män ser på porr även om de är nöjda med sitt sexliv. Det ligger i mannens biologiska drift att variera sig vad gäller sexuella partners. Förr gick männen till prostituerade. Idag tittar de på porr.
    Ja men nu fattade du inte alls vad jag menade! FRUARNA är missnöjda med att mannen tittar på porr och blir avtänd och vill inte ha sex med maken, alltså blir han missnöjd med sitt sexliv (vilket hälften av alla män är), slutade han titta så skulle det blir mer riktigt sex, men det verkar många män inte fatta. Du ser förmodligen inte heller kopplingen.
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:35:28 följande:
    Jo, har man en sån inställning som du har kan det inte vara lätt att leva! Så tragiskt.
    Vilken inställning pratar du om?

Att nästan alla män tittar på porr är fakta. Har inget med inställning att göra. 
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:36:59 följande:
    Ja men nu fattade du inte alls vad jag menade! FRUARNA är missnöjda med att mannen tittar på porr och blir avtänd och vill inte ha sex med maken, alltså blir han missnöjd med sitt sexliv (vilket hälften av alla män är), slutade han titta så skulle det blir mer riktigt sex, men det verkar många män inte fatta. Du ser förmodligen inte heller kopplingen.
    Jo, jag ser kopplingen. De flesta män är dock så smarta att de gör det på ett sätt så att partnern inte märker något!
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-09 08:37:45 följande:
    Vilken inställning pratar du om?

Att nästan alla män tittar på porr är fakta. Har inget med inställning att göra. 
    Ja, men om du ska komma dragandes med RFSU:s undersökning som ingen hittar så bryr jag mig inte. Men om det nu skulle vara sant så är det ändå 3% av alla män som inte tittar....ganska många män faktiskt.

DIN INSTÄLLNING om att män ljuger. Iså fall är män bara fega,
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-09 08:39:04 följande:
    Jo, jag ser kopplingen. De flesta män är dock så smarta att de gör det på ett sätt så att partnern inte märker något!
    De flesta tjejer verkar ju veta om det. Och väääldigt många tjejer blir äcklade...läs TS.
  • Simon 681
    Loriyana skrev 2012-06-09 08:33:07 följande:

Förmodligen inte. Men man kan åtminstonde försöka göra sitt bästa. Attityden "jag tänker medvetet bidra till människors lidande bara för att jag ändå kommer omedvetet göra det i vissa andra fall" suger rejält. 
    Jo, fast det är ju inte det som är attityden. De flesta tycker att den porr de tittar på antingen är amatörporr eller kommer från stora, väletablera företag, som inte rimligen kan bedriva människorhandel och liknande. Om man har tvivel så tänker man bort dem. Jag tror inte folk vaknar upp på morgonen och tänker "hur kan jag bidra till mänskligt lidande idag?"  
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-09 08:25:41 följande:
    Män ser på porr även om de är nöjda med sitt sexliv. Det ligger i mannens biologiska drift att variera sig vad gäller sexuella partners. Förr gick männen till prostituerade. Idag tittar de på porr.
    Menar du att alla män gick till horor förr då?? Och att män måste variera sig??? Är det inte fler kvinnor som är otrogna än män???
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:43:13 följande:
    Menar du att alla män gick till horor förr då??
    Så gott som ja. Så är det fortfarande i vissa kulturer i världen.
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:43:13 följande:
     Och att män måste variera sig??? 
    Nej, det måste man inte.

Vi har många biologiska drifter som vi inte följer. 

• grind
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:41:10 följande:
    De flesta tjejer verkar ju veta om det. Och väääldigt många tjejer blir äcklade...läs TS.
    Tror det är väldigt många tjejer som inte vet om det. Självklart är det illa om mannen gör kvinnan medveten om dennes porrsurfande om han vet att hon är negativt inställd (och det är de flesta kvinnor).
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:39:35 följande:
    DIN INSTÄLLNING om att män ljuger. Iså fall är män bara fega,
    Det är ingen inställning. Jag vet att väldigt många män ljuger om det här av hänsyn till sin partner för att de inte vill göra henne upprörd.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!