• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym
    Anonym (ring soc!!) skrev 2012-06-09 16:01:22 följande:
    Men herregud, ts skriver ju att dom har sex ändå. Min sexlust med min partner försvinner inte för att jag onanerar snarare tvärs om.

Man kan liksom inte bestämma över andras kroppar. Bestämmer du hårfärg och klädstil på din man också eller?
    Är du man eller kvinna? Det är STOR skillnad på manlig och kvinnlig sexlust. Generellt sett blir en mans sexlust större ju längre tid det går mellan utlösningarna, för en kvinna blir lusten större ju oftare hon får orgasm
  • Anonym (ring soc!!)
    Anonym skrev 2012-06-09 16:10:32 följande:
    Är du man eller kvinna? Det är STOR skillnad på manlig och kvinnlig sexlust. Generellt sett blir en mans sexlust större ju längre tid det går mellan utlösningarna, för en kvinna blir lusten större ju oftare hon får orgasm
    Jag är en kvinna. Men det behöver inte alltid vara så som du beskriver.
  • nord
    Anonym (ring soc!!) skrev 2012-06-09 16:12:56 följande:
    jo
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2012-06-09 15:53:14 följande:
    Jag uppfattade det som att sexet var fantastiskt när de väl hade sex, inte att hon var nöjd över sexlivet som helhet? TS saknar uppenbarligen något, om det bottnar i att hon vill ha sex oftare eftersom hon inte känner att hennes sambo åtrår henne lika mycket som förr eller om det beror på att hon verkligen vill ha sex oftare än de har, hade varit intressant att veta
    Tänk vad olika man tolkar precis samma text. Ja de hade vart intressant att få svar på, de är lite svårt att råda om man inte riktigt vet hur det ligger till känner jag.
    Jag skall på MetalTown, skall du med?????
  • Anonym (ring soc!!)
    nord skrev 2012-06-09 16:17:19 följande:
    jo
    Nej
  • nord
    Anonym (ring soc!!) skrev 2012-06-09 16:23:17 följande:
    Nej
    ok

jag vet. i ett förhållande kan det bli annorlunda. jag har ett fantasktiskt ellenor roosevelt citat
    om just det där, men jag orkar faktiskt inte. bra är det. 
  • catdancing
    Anonym skrev 2012-06-09 06:35:28 följande:
    Jag vet hur du har det.. Är med om samma sak och jag hatar det. Blivit värre sen jag blev gravid. Gömmer undan datorn för jag vill inte att han surfar på den. Vill inte se att han tittar på det i min dator. Blir äcklad av porr..
    TACK
  • catdancing
    Dr Mupp skrev 2012-06-09 06:35:53 följande:
    Hans porrsurfande har inget med dig att göra. Han har rätt till sin egen sexualitet, precis som du har rätt till dig. Jag är övertygad om att du ibland fantiserar om sex och onanerar. Du kanske till och med gillar att läsa sk "tantsnusk". Det är precis samma sak med porrsurfandet. 

Om du inte kan se att porrsurfandet inte har nått med dig att göra kommer du få problem, för majoriteten av alla karlar porrsurfar, så är det bara. 
    Jag kommer inte att få problem, Jag HAR redan problem annars hade jag inte skrivit här. Han skulle inte gilla om jag onannerade. Och dessutom så har vårt samliv ändrats från att älska till att ha sex, vilket är 2 vitt skilda saker
  • Anonym
    Anonym (ring soc!!) skrev 2012-06-09 16:12:56 följande:
    Nej självklart finns det säkert undantag, som allt annat här i världen. Men enligt dig själv faller även du in i teorin om kvinnors sexlust
  • Dr Mupp
    catdancing skrev 2012-06-09 16:45:27 följande:
    Jag kommer inte att få problem, Jag HAR redan problem annars hade jag inte skrivit här. Han skulle inte gilla om jag onannerade. Och dessutom så har vårt samliv ändrats från att älska till att ha sex, vilket är 2 vitt skilda saker
    Ja men dumpa äcklet då. Om du inte står ut med att han porrsurfar så är det ju bara att dumpa, du kan kanske hitta en annan man som känner som du inför porr.

Vad är skillnaden mellan att älska och ha sex? För mig är det samma sak och för mig är det också självklart att sexlivet förändras med tiden. Skulle ju vara aptrist om man körde samma sak fem dagar i veckan i tio år.  
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!