• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • 100kgpappa
    Dorian Ertymexx skrev 2012-06-09 13:29:02 följande:
    Om man tittar på porr för att man är missnöjd med sitt sexliv, så tittar man på romantiska komedier för att man är missnöjd med sitt romantiska liv.
    Precis, och jag tittar på sci-fi filmer för att jag vill att jorden ska bli invaderad av aliens!
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym (PORR)
    100kgpappa skrev 2012-06-09 13:39:59 följande:
    Precis, och jag tittar på sci-fi filmer för att jag vill att jorden ska bli invaderad av aliens!
    hahaha....:D
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (PORR) skrev 2012-06-09 13:36:08 följande:
    Precis, så vad är problemet?!
    Jag är glad att jag inte är en, som Ts, eller som många andra!

Tro mig, majoriteten av,  i detta fallet män, ser på porr. 
    Fast varför är du glad över att du inte har något emot en kille som tittar på porr? Känns det bara lättare att hitta en att tillbringa livet med? Eller strävar du efter att inte var den känsliga tjejer som pratar känslor och som tar upp saker som inte känns okej?

Vad jag förstått efter ett antal år på FL så är majoriteten av tjejer här riktigt osäkra, här får dom lära sig att acceptera mannens handlingar i alla situationer. Majoriteten av killar är riktiga mansgrisar som ligger på sofflocket och tittar på porr istället för att få med tjejen till en parterapeut. Men sen finns det härligt folk här också. Men varför lyfter du så gärna fram att du minsan är en tjej som är såå mycket bättre än andra tjejer för att du tillåter en kille att titta på porr? Ja du får det att låta så. Låter som om du är en väldigt osäker tjej. Vill säga att du skulle vara en lika underbar tjej även om du inte tillåter en kille titta på porr, och ja, du skulle kunna hitta en sån ganska lätt faktiskt.
  • Anonym
    Dorian Ertymexx skrev 2012-06-09 13:29:02 följande:
    Om man tittar på porr för att man är missnöjd med sitt sexliv, så tittar man på romantiska komedier för att man är missnöjd med sitt romantiska liv.
    Det stämmer
  • Anonym (kvinna)
    100kgpappa skrev 2012-06-09 13:38:23 följande:
    Nej, om jag onanera till porr på söndagkvällen så har det ingen inverkan på om vi har sex på måndagkvällen sen. Möjligtvis blir man mer sexsugen om man porrsurfat dagen innan.

Som jag skrev, jag tittar på sådan sex som vi även praktiserar, det gör det bara mer upphetsande. Har iof sådan tur att jag får all typ av sex som jag gillar, dvs jag saknar inget i mitt sexliv, som tex oralsex, analsex eller vad det nu kan vara som en skriver här att de saknar.

Angående utseende på tjejerna är det olika, tittar på alla möjliga sorters tjejer, är mer intresserad av själva sexet än hur tjejerna ser ut, och kvaliteten på själva porren. Bara för att man gillar porr gillar man inte ALL porr. Har blivet rätt kräsen med åren, vill att de ska kännas någorlunda äkta och vara bra filmat. Men om jag får välja så föredrar jag tjejer som ser lite mer alldagliga ut, känns mer äkta då.
    Okej tack för svaret.

Ditt svar skiljer sig från många andra killars.
  • Anonym (PORR)
    Anonym (kvinna) skrev 2012-06-09 13:42:02 följande:
    Fast varför är du glad över att du inte har något emot en kille som tittar på porr? Känns det bara lättare att hitta en att tillbringa livet med? Eller strävar du efter att inte var den känsliga tjejer som pratar känslor och som tar upp saker som inte känns okej?

Vad jag förstått efter ett antal år på FL så är majoriteten av tjejer här riktigt osäkra, här får dom lära sig att acceptera mannens handlingar i alla situationer. Majoriteten av killar är riktiga mansgrisar som ligger på sofflocket och tittar på porr istället för att få med tjejen till en parterapeut. Men sen finns det härligt folk här också. Men varför lyfter du så gärna fram att du minsan är en tjej som är såå mycket bättre än andra tjejer för att du tillåter en kille att titta på porr? Ja du får det att låta så. Låter som om du är en väldigt osäker tjej. Vill säga att du skulle vara en lika underbar tjej även om du inte tillåter en kille titta på porr, och ja, du skulle kunna hitta en sån ganska lätt faktiskt.
    MEn oj, detta påhopp ( kvinna) , så vet vi vad du är också;)
    Det är bra nu...ett tips till dig, sen kommer jag lägga ner detta skriveriet med dig för jag ska se på en mega härlig porrfilm.....Se du en med!

Puss på rumpan:) JAG Är BÄST!
  • 100kgpappa
    Anonym (kvinna) skrev 2012-06-09 13:37:59 följande:
    Ännu en studie för tonåringar. Är det ingen som har en studie som är för 30+?

I den åldern tittar nästan alla tjejer och killar på porr, men är det så konstigt då? Dom vill lära sig vad sex är, hur bröst och en mus ser ut osv.  

Intressant att dom börjar diskutera i samhället hur det påverkar negativt. Tjejer som tror att dom ska stöna innan killen ens hinner in, killar som bara trycker in den i analen och sen in i musen osv.. Kan inte vara bra att tro det är så sex går till. Det har man alltid vetat, men tycker det borde pratas mer om det.
    Jag är inte så gammal än men kan säga att jag har redan hunnit träffa både den ena och den andra killen som är otroligt porrskadad. En som bara tryckte in fingret där bak utan att ens fråga om jag gillar sånt, för det första kan det göra sjukt ont om tjejen inte är med på det.
    En annan som tog "strypgrepp" runt halsen (man frågar väll först om tjejen ens tycker om "hårt" sex?). Porrskadade små gossar!!
    Kan hålla med om att kan man inte förstå skillnad på porr och riktigt sex så kan det bli problem, precis som om man inte kan skilja på actionfilm och riktigt, går liksom inte att hoppa ut med bilen genom väggen på P-huset in i nästa hus och köra vidare som om inget hänt.

Dom killar som du beskriver måste ha ett ensiffrigt IQ. Jag tittade mycket porr i tonåren, men när det väl till slut blev dax för sex på riktigt så inte fan trodde jag att det bara var att trycka in kuken i röven eller liknande. Även om  jag inte hade haft sex då så var jag väl medveten om att porr är porr och sex är sex. Men jag kanske är extremt intelligent (eller inteCool)
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (PORR) skrev 2012-06-09 13:45:48 följande:
    MEn oj, detta påhopp ( kvinna) , så vet vi vad du är också;)
    Det är bra nu...ett tips till dig, sen kommer jag lägga ner detta skriveriet med dig för jag ska se på en mega härlig porrfilm.....Se du en med!

Puss på rumpan:) JAG Är BÄST!
    Fast nej nu har du fel. Jag tittar redan på porr sedan tre år tillbaka. 
  • Anonym (kvinna)
    100kgpappa skrev 2012-06-09 13:47:09 följande:
    Kan hålla med om att kan man inte förstå skillnad på porr och riktigt sex så kan det bli problem, precis som om man inte kan skilja på actionfilm och riktigt, går liksom inte att hoppa ut med bilen genom väggen på P-huset in i nästa hus och köra vidare som om inget hänt.

Dom killar som du beskriver måste ha ett ensiffrigt IQ. Jag tittade mycket porr i tonåren, men när det väl till slut blev dax för sex på riktigt så inte fan trodde jag att det bara var att trycka in kuken i röven eller liknande. Även om  jag inte hade haft sex då så var jag väl medveten om att porr är porr och sex är sex. Men jag kanske är extremt intelligent (eller inteCool)
    Haha, joo det måste dom ha. Kan ju säga att man blev ganska så chockad där i sängen, men det var ju över på 20 sek också så man hann ju inte ens avbryta.
    När mina döttrar kommer upp i tonåren så lär det bli mycket prat om sex, iaf om porrfilmerna fortfarande ser ut som idag. Men det dröjer några år.. dom är bara 4 och 2 år gamla.
  • Dorian Ertymexx
    100kgpappa skrev 2012-06-09 13:39:59 följande:

Urs, räcker det inte med mena-folket från tredje världen!!!!! Tungan ute
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!