• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Loriyana
    Simon 681 skrev 2012-06-09 07:36:20 följande:

Samma sak förutom den lilla detaljen då... Å andra sidan dubbeltänker man ju rätt mycket här i livet. Köper man en iphone stödjer man exempelvis arbetsförhållanden som driver folk till självmord, men de är de flesta människor ok med, och då verkar porr vara ett udda ställe att dra en moralisk linje i sanden.

Att riktiga MÄNNISKOR är inblandade är INTE en "liten detalj". Har folk verkligen ingen respekt för sina medmänniskor längre? Jag skulle inte vilja att min dotter var i porrbranchen, jag skulle inte vilja se min mamma i den industrin...eller mina systrar eller mina bröder. Varför ska jag då förvänta mig att andras systrar, bröder, barn och föräldrar ska ställa upp enbart för min sexuella njutnings skull? Det är INTE värt det. Jag har kärlek för mina medmänniskor och jag vill inte att de ska råka illa ut, vilket jävligt många gör i den branchen.

Och nej jag har inte en iphone heller och jag gör mitt bästa för att vara uppdaterad över hur människor behandlas där jag får mina produkter ifrån.  
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-09 08:12:34 följande:
    Då ska du nog bli lesbisk.

Så gott som alla män ser på porr till och från. 
    Ja och se hur missnöjda de är med sina S.K Sexliv!!!! Många inser inte hur dåligt deras fruar mår och att de skulle få ett bättre sexliv om de slutade men de blir ju hjärntvättade.
  • grind
    Loriyana skrev 2012-06-09 08:15:31 följande:
    Att riktiga MÄNNISKOR är inblandade är INTE en "liten detalj". Har folk verkligen ingen respekt för sina medmänniskor längre? Jag skulle inte vilja att min dotter var i porrbranchen, jag skulle inte vilja se min mamma i den industrin...eller mina systrar eller mina bröder. Varför ska jag då förvänta mig att andras systrar, bröder, barn och föräldrar ska ställa upp enbart för min sexuella njutnings skull? Det är INTE värt det. Jag har kärlek för mina medmänniskor och jag vill inte att de ska råka illa ut, vilket jävligt många gör i den branchen.

Och nej jag har inte en iphone heller och jag gör mitt bästa för att vara uppdaterad över hur människor behandlas där jag får mina produkter ifrån.  
    Om du har kraven att din partner ska ha samma inställning så bör du bli lesbisk.
  • Frankk
    Loriyana skrev 2012-06-09 07:12:01 följande:
    Nej det är INTE samma sak! Om man läser "tantsnusk" eller fantiserar medans man onanerar...då är inga riktiga människor inblandade. Så hur kan du jämföra de sakerna? Porrindustrin är fruktansvärd, många kvinnor och män utnyttjas och behandlas dåligt. Porrindustrin är också bas för sexhandel och prostitution. Själv skulle jag aldrig kunna vara tillsammans med någon som väljer att stödja den industrin.  
    Har du själv erfarenhet från industrin du beskriver? Hur har du skapat den bilden som du har?
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-09 08:17:56 följande:
    Om du har kraven att din partner ska ha samma inställning så bör du bli lesbisk.
    Det finns män som klarar sig utan porr så man måste inte bli lesbisk...
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:16:14 följande:
    Ja och se hur missnöjda de är med sina S.K Sexliv!!!! Många inser inte hur dåligt deras fruar mår och att de skulle få ett bättre sexliv om de slutade men de blir ju hjärntvättade.
    Män ser på porr även om de är nöjda med sitt sexliv. Det ligger i mannens biologiska drift att variera sig vad gäller sexuella partners. Förr gick männen till prostituerade. Idag tittar de på porr.
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-09 08:24:04 följande:
    Det finns män som klarar sig utan porr så man måste inte bli lesbisk...
    Hur vet du det?

Jag kan garantera dig att den absoluta majoriteten av de som påstår att de inte tittar på porr gör det ändå. 
  • Simon 681
    Loriyana skrev 2012-06-09 08:15:31 följande:

"Liten detalj" var ironiskt menat. Och Iphone-silverkulan missade, även om det bara är ett exempel. Jag tror inte det finns något "karmaneutralt" I-Landsliv.  
  • Loriyana
    Simon 681 skrev 2012-06-09 08:26:57 följande:

"Liten detalj" var ironiskt menat. Och Iphone-silverkulan missade, även om det bara är ett exempel. Jag tror inte det finns något "karmaneutralt" I-Landsliv.  

Förmodligen inte. Men man kan åtminstonde försöka göra sitt bästa. Attityden "jag tänker medvetet bidra till människors lidande bara för att jag ändå kommer omedvetet göra det i vissa andra fall" suger rejält. 
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-09 08:26:48 följande:
    Hur vet du det?

Jag kan garantera dig att den absoluta majoriteten av de som påstår att de inte tittar på porr gör det ändå. 
    Jo, har man en sån inställning som du har kan det inte vara lätt att leva! Så tragiskt.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!