• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym (PORR)
    Anonym (kvinna) skrev 2012-06-09 13:47:31 följande:
    Fast nej nu har du fel. Jag tittar redan på porr sedan tre år tillbaka. 
    respekt ;)
  • Anonym (tjej 32)

Förstår inte problemet med att kolla porr. Jag träffar en man med stor sexlust och han kollar porr mer eller mindre dagligen. Ser det inte som ett problem eftersom jag vet att han utan tvekan väljer mej före porren. Nu har vi inte möjlighet att träffas alla dagar och då gör det väl inget om han kollar porr när vi inte kan träffas. Att han kollar porr och runkar påverkar inte vårt sexliv, vi har lika mycket sex ändå. När vi träffas så har vi sex ett par gånger om dan och skulle tiden finnas skulle vi säkert kunna ha mera. Han vet också att porrfilm är just film och att det inte funkar riktigt på samma sätt när man har sex. 

• Anonym

Min kille resonerar som du TS, och han är otroligt osäker på sig själv. Hans syn på vad ett förhållande är, och hans kontrollbehov och svartsjuka på alla inbillade hot, äter upp allt positivt i vår relation. Det hjälper verkligen inte att han är snygg och fräsch. Varför skulle det? Som att gilla att sitta i fängelse, bara för att vakten är snygg...

• honochhan67

*SUCK!* Here we go again!
    Den dåliga självkänslan och det totalitära kontrollbehovet upphör aldrig att förvåna. Allra minst här på FL!

"Om vi inte äger våra egna kroppar så betyder det att någon annan gör det."
    - Magnus Brahn

• Anonym (Tjejen)

Jag tycker inte du ska ta åt dig personligt av det, även om det är svårt! Det behöver inte betyda att han tänder mer på dessa "porrtjejer/porrkillar" än vad han gör med dig! Min karl kikar på porr märker jag, och jag märker också att sexlivet bara blir bättre och bättre (som tur är, men behöver inte bli så såklart).

Från början hade jag liknande tankar som dig, men jag vände det till min fördel och själv sneglar jag ibland på porr för att se vad som egentligen är så speciellt med det, och inser att jag faktist kan njuta av det jag också! MEN, jag sitter inte och fantiserar om hur det skulle vara att ha sex med just den killen eller tjejen, utan mina tankar är hur det skulle vara att ha sådan sex med MIN karl! :)

hoppas det löser sig för er!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 14:16:33 följande:
    Min kille resonerar som du TS, och han är otroligt osäker på sig själv. Hans syn på vad ett förhållande är, och hans kontrollbehov och svartsjuka på alla inbillade hot, äter upp allt positivt i vår relation. Det hjälper verkligen inte att han är snygg och fräsch. Varför skulle det? Som att gilla att sitta i fängelse, bara för att vakten är snygg...
    Men nu är det ju faktiskt så att det finns ett problem för TS i relationen. Hon känner inte att sexlivet fungerar och vill ha mer sex med sin sambo. Hon har ansträngt sig utan önskat resultat och känner sig åsidosatt när hennes sambo vänder sig till porren och ägnar den "uppmärksamhet" istället för henne. 
  • J   a   d   e   d

Är det bättre om han sexfantiserar om någon annan då? Eller har du monopol på hans sexualitet? Fattar inte...

Sen är det väl skillnad på hur en person glor på porr, är han på något sätt besatt? Kan han inte behärska sig? Går han hem tidigare från jobbet för att hinna porrunka innan du kommer hem och avstår sex med dig?  

Jeddan
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 14:27:45 följande:
    Men nu är det ju faktiskt så att det finns ett problem för TS i relationen. Hon känner inte att sexlivet fungerar och vill ha mer sex med sin sambo. Hon har ansträngt sig utan önskat resultat och känner sig åsidosatt när hennes sambo vänder sig till porren och ägnar den "uppmärksamhet" istället för henne. 

Istället för? De hade ju sex upp mot en gång om dagen, och det var ju dessutom bra?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 14:32:01 följande:
    Istället för? De hade ju sex upp mot en gång om dagen, och det var ju dessutom bra?
    Jag tolkar det som att TS oftast får ta initiativ till sex och önskar att hennes sambo ska göra det oftare (söka sig till henne). Istället tar han initiativet till att kolla porr (söker sig till annat).
  • Anonym (ring soc!!)

Herregud vilken sjuk man du har ts! Jag tycker att du ska ringa soc och anmäla honom med en gång!! Det han håller på med är onormalt, kvinnoförnedrande och han måste vara en mycket sjuk person som porrsurfar! De fåtal människor som porrsurfar i dagens samhälle är i behov av hjälp och psykisk vård så jag tror att soc skulle kunna hjälpa honom att inse hans problem....

Eller inte!

Jag tror att de flesta någon gång har porrsurfat. Jag gör det då och då och jag är tjej i ett samboförhållande med bra sexliv med en kille som jag älskar och tänder sjukt mycket på. Det där är bara jag gör av spänning, tristess en tråkig vardag ensam hemma och för att ha lite kul för mig själv. So what? Jag hade inte brytt mig för fem öre om min kille porrsurfade. Jag har till och föreslagit att vi ska se på porr ihop ibland. Han är dock inte lika inne på det spåret som jag. Tagga ner ts och bry dig inte om det! Inget är fel på din man och jag tror absolut att han tänder på dig! Det där att han porrsurfar har nog inte alls med dig att göra liksom. Så är det för mig i alla fall! Flört

Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!