• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym
    Anonym (ring soc!!) skrev 2012-06-09 15:21:33 följande:
    Oj! Tur att inte alla kvinnor är så osäkra i sig själva att de inte ens klarar av att mannen kollar på lite porr. Det är något inspelat på video och hur kan du säga att det är otrohet?
    Det hade varit en annan sak om mannen aktivt söker efter en person att sexchatta med på nätet eller liknande, då hade jag också räknat det till otrohet men kom igen... porr?

I så fall är jag otrogen mot min man ganska ofta den stackarn. Men vet du, han vet om det är okej med vad du kallar otrohet! Haha
    Menar du att varje persons gränser för otrohet baseras på hur pass "osäker man är i sig själv"?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 15:24:19 följande:
    TS har antagligen försökt lösa situationen på olika sätt, som genom hennes egna ord "ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex"

Absolut, men han kanske hellre vill ha djupa diskussioner och en slags kommunikativ öppenhet, vilket man nog inte kan få med en kontrollerande person. I ett sånt läge kan man raka musen blå om man vill.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 15:37:01 följande:
    Absolut, men han kanske hellre vill ha djupa diskussioner och en slags kommunikativ öppenhet, vilket man nog inte kan få med en kontrollerande person. I ett sånt läge kan man raka musen blå om man vill.
    Men hur vet du att TS är en kontrollerande person? Hur kan du vara så säker på det? Förklara gärna
  • nord

alla män porrurfar, inlusive pastorn i din församling

• Anonym
    nord skrev 2012-06-09 15:39:27 följande:
    Nej, alla män porrsurfar inte.
  • Anonym (ring soc!!)
    Anonym skrev 2012-06-09 15:26:34 följande:
    Menar du att varje persons gränser för otrohet baseras på hur pass "osäker man är i sig själv"?
    Frågan är väl snarare hur man kan se en sådan liten bagatell som oskyldigt porrsurfande som otrohet? Porr är inget annat än en inspelad video.
  • HäckHäxan

Släpp det TS, man har ofta ett gemensamt sexliv och sen ett eget med sig själv, inget konstigt där. Sen fattar jag inte varför porr vips skulle göra dig billig på något sätt. Hur står det till med egenvärdet och självkänslan?

Jag skall på MetalTown, skall du med?????
  • Dorian Ertymexx
    nord skrev 2012-06-09 15:39:27 följande:

Not true. Jag porrsurfar inte.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    HäxanSurtant skrev 2012-06-09 15:41:08 följande:
    Släpp det TS, man har ofta ett gemensamt sexliv och sen ett eget med sig själv, inget konstigt där. Sen fattar jag inte varför porr vips skulle göra dig billig på något sätt. Hur står det till med egenvärdet och självkänslan?

Det är en bra fråga. Jag kan förstå om man ogillar porr, men varför gör det DIG billig?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Anonym
    Anonym (ring soc!!) skrev 2012-06-09 15:40:49 följande:
    Frågan är väl snarare hur man kan se en sådan liten bagatell som oskyldigt porrsurfande som otrohet? Porr är inget annat än en inspelad video.
    Varje människa har rätt att själv bestämma vad man tolererar i ett förhållande och var gränsen för otrohet ligger och därifrån hitta någon som delar eller respekterar det.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!