• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-15 10:52:23 följande:
    Dumma eller efterblivna??? Frågan vad det är för diagnos på dej som inte klarar meningsuppbyggnad i Svenska språket....(47 ord i rad utan punkt eller komma)
    Satt du på allvar och räknade orden? Verkar som att ditt lager av argument i diskussionen börjar sina...
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-15 11:04:31 följande:

Hehe, detta är mitt hem. Vad är problemet? Lever du på andra?
    Skoj för dej att bo ensam!
    Vi är 2, så det är vårat hem!
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-15 11:24:05 följande:
    Satt du på allvar och räknade orden? Verkar som att ditt lager av argument i diskussionen börjar sina...
    Japp, bara för att visa hur svårt personen hade med att ens klara av att skriva!

Att som han/hon kalla folk för dumma och efterblivna för att dom ser på por när nästan alla gör det (97%+68%), visar väl i vilken annan värld den personen befinner sej i.

Mina och alla andras argument här kommer aldrig att sina!
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-15 11:33:55 följande:
    Skoj för dej att bo ensam!
    Vi är 2, så det är vårat hem!
    Vi är 9 i vårt hus, i mitt hem!!!Vårt hem, spelar roll, jag bestämmer över mitt eget liv och vem och vad som ska ingå....! Precis som min man bestämmer vad han vill ha i sitt liv...och han valde mig...trots att jag är en provokativ kvinna som vet vad hon vill....!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-15 11:24:05 följande:

När har du själv haft ett ända argument som håller, hahahahaha!
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-15 11:41:04 följande:
    Vi är 9 i vårt hus, i mitt hem!!!Vårt hem, spelar roll, jag bestämmer över mitt eget liv och vem och vad som ska ingå....! Precis som min man bestämmer vad han vill ha i sitt liv...och han valde mig...trots att jag är en provokativ kvinna som vet vad hon vill....!

I vårt hem är vi 2 som bestämmer ihop. Men jag förstår ju att ni 2 (eller samma person) har sådant äckligt sjukt kontrollbegär att ni lever ihop med en hund till man och därför besämmer allt, tom vad han få och inte får göra!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-15 11:41:15 följande:
    När har du själv haft ett ända argument som håller, hahahahaha!
    Antar att det är Jellybeanbaby som "skojar" till det igen. Härligt med nån som kan roa sig själv.
  • Anonym

Fridayyy skrev 2012-06-15 11:41:04 följande:

Hur mår du egentligen? Var dom duimma mot dej i skolan eller varför blev du sådär?
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-15 11:44:05 följande:
    I vårt hem är vi 2 som bestämmer ihop. Men jag förstår ju att ni 2 (eller samma person) har sådant äckligt sjukt kontrollbegär att ni lever ihop med en hund till man och därför besämmer allt, tom vad han få och inte får göra!
    Nej, du fattar INTE. Jag valde en man som var perfekt inom detta område och då slipper man ju förbud!
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-15 11:44:05 följande:
    Vi är två i vårt hem och bestämmer ihop. Han kollar inte på porr längre och jag går inte ut och dansar på krogen. Det funkar för oss, han saknar inte att kolla på porr och jag saknar inte att gå ut. Båda är nöjda och glada. Vad är felet med det?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!