• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym (våga vägra porr)
    Fridayyy skrev 2012-06-15 08:50:57 följande:
    Men man borde väl testa och fråga om vederbörande kan sluta med porr? Om denna då vet att partnern mår dåligt så borde det väl inte vara så svårt. Att sluta med porr kan inte vara en så stor uppoffring???

Ta ett annat exempel, om jag vill ha en orm men min partner äcklas av dem så får jag ju välja vad som är viktigast. MEN hade jag redan en orm eller tyckt att det var "livsviktigt" hade jag aldrig valt en partner från början som äcklas av ormar. Jag hade inte haft en orm i smyg.

Att det inte är självklart är konstigt...
  • Fridayyy
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-15 10:34:08 följande:
    Tänk att man ska behöva försvara detta...
    Ja, det verkar som man inte vill ha självständiga kvinnor i denna värld. Bara under vissa premisser.
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-15 10:29:46 följande:
    Men om män behöver porr så mycket, så får de väl hålla på med det. Men inte i mitt hem.
    Där kom det igen! "Mitt", med andra ord så är mannen i ditt liv bara en hund som du skall kunna göra som du vill med, andra friska människor säger "vårt hem" och där gör man som man vill!
  • Janice01
    fläta skrev 2012-06-15 09:04:52 följande:
    Tja, frågan är förstås fri. 
    Själv hade jag inte varit intresserad av en människa som frågade, önskade eller krävde av mig att jag skulle ge upp mitt sexliv med mig själv, eller som försökte sätta ramar och regler för hur det skulle se ut. "Lova att du bara fantiserar om mig! Lova! Du tänker väl inte på någon annan än mig när du smeker dig? Det gör du väl inte? Lova att du inte gör det!" 

Jag är helt enkelt inte intresserad av män som äcklas av hur jag sköter intimiteten med mig själv. Du väljer bort män som tittar på sport - jag väljer bort människor som inte respekterar min integritet. 
    Det var det bästa svar jag läst idag!

Att andra människor vill sätta upp ramar för hur man sköter sitt mest intima (onani) är minst sagt sjukligt!
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-15 10:36:32 följande:
    Ja, det verkar som man inte vill ha självständiga kvinnor i denna värld. Bara under vissa premisser.

Är det skoj att prata med sej själv? Hahahaha!
  • Kews

Alla som kollar på porr är dumma eller efterblivna i sociala situationer. Du får porr bara du frågar efter det i vardagliga livet. Kanske inte går lika snabbt som klicka och titta. Men det är i alla fall roligare att klicka på riktigt. Sen om man runkar till träd eller porr spelar väl ingen roll men som många tidigare skrivit så skulle jag fightas till döden för att just få runka till min porr eller mitt träd om någon annan skulle kräva att då mitt trädrunkande eller porrunkande får upphöra. 

• Janice01
    Kews skrev 2012-06-15 10:46:03 följande:
    Alla som kollar på porr är dumma eller efterblivna i sociala situationer. Du får porr bara du frågar efter det i vardagliga livet. Kanske inte går lika snabbt som klicka och titta. Men det är i alla fall roligare att klicka på riktigt. Sen om man runkar till träd eller porr spelar väl ingen roll men som många tidigare skrivit så skulle jag fightas till döden för att just få runka till min porr eller mitt träd om någon annan skulle kräva att då mitt trädrunkande eller porrunkande får upphöra. 
    Dumma eller efterblivna??? Frågan vad det är för diagnos på dej som inte klarar meningsuppbyggnad i Svenska språket....(47 ord i rad utan punkt eller komma)
    Janice01 skrev 2012-06-15 10:52:23 följande:
    Dumma eller efterblivna??? Frågan vad det är för diagnos på dej som inte klarar meningsuppbyggnad i Svenska språket....(47 ord i rad utan punkt eller komma)
    Janne kanske ska läsa färdigt vad killen skrev.
    Janice01 skrev 2012-06-15 10:39:58 följande:
    Där kom det igen! "Mitt", med andra ord så är mannen i ditt liv bara en hund som du skall kunna göra som du vill med, andra friska människor säger "vårt hem" och där gör man som man vill!

Hehe, detta är mitt hem. Vad är problemet? Lever du på andra?
    Anonym skrev 2012-06-15 10:42:07 följande:

Är det skoj att prata med sej själv? Hahahaha!
    "Anonym" är ju sååå fyndig. Det är väl Janice bakom masken, så då vet ju du bäst om det är roligt.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!