• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Kews
    Janice01 skrev 2012-06-15 11:37:01 följande:
    Japp, bara för att visa hur svårt personen hade med att ens klara av att skriva!

Att som han/hon kalla folk för dumma och efterblivna för att dom ser på por när nästan alla gör det (97%+68%), visar väl i vilken annan värld den personen befinner sej i.

Mina och alla andras argument här kommer aldrig att sina!
    Behöver du något extra? "Por" "Här kommer aldrig att sina"

Schysst att du argumenterar med mig som i alla fall kan stava till porr och inte går med käpp och har höft problem. 

Inte värt det helt enkelt att fortsätta. 
  • Jellybeanbaby

Jag får en känsla av at Fridayyy är uppvuxen i norra USA, eller kanske Kanada, med extremt strikta, religiösa föräldrar.

Nån annan?

• Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-15 14:20:52 följande:
    Jag får en känsla av at Fridayyy är uppvuxen i norra USA, eller kanske Kanada, med extremt strikta, religiösa föräldrar.

Nån annan?
    Varför fortsätter du sådär? Din trovärdighet bara sjunker djupare för varje gång du yttrar dig
  • Fridayyy
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-15 14:20:52 följande:

Nån annan?
    Varför då? Ge mig EN enda motivering till det. Och varför Kanada???
  • Fridayyy

Jag fattar inte att jag har så lätt att provocera folk bara för att jag vet vad jag vill ha av en man! Varför nöja sig med mindre? Jag trodde alla gjorde så här med sina liv?

• Fridayyy
    Fridayyy skrev 2012-06-15 14:25:58 följande:
    Varför då? Ge mig EN enda motivering till det. Och varför Kanada???
    Antar att du inte kunde ge mig nån motivering varför jag skulle vara uppvuxen med religiösa föräldrar. Hmmmm...
  • Simon 681
    Fridayyy skrev 2012-06-15 14:27:27 följande:
    Jag fattar inte att jag har så lätt att provocera folk bara för att jag vet vad jag vill ha av en man! Varför nöja sig med mindre? Jag trodde alla gjorde så här med sina liv?
    Det är väl bra att man vet vad man vill. Jag misstänker också att Fridayyys män går in i ett förhållande frivilligt. Jag skulle inte ha något problem med krav på dittan och datten om min presumtiva partner i fråga var ärlig och tydlig med "jag accepterar inte x och kräver y". Jag skulle då acceptera eller förkasta "kontraktet".
  • Fridayyy
    Simon 681 skrev 2012-06-15 17:55:29 följande:
    Det är väl bra att man vet vad man vill. Jag misstänker också att Fridayyys män går in i ett förhållande frivilligt. Jag skulle inte ha något problem med krav på dittan och datten om min presumtiva partner i fråga var ärlig och tydlig med "jag accepterar inte x och kräver y". Jag skulle då acceptera eller förkasta "kontraktet".
    Tack! Jag tror min man är trygg med att veta att han passerade mitt nålsöga. Jag har inte tvingat honom till äktenskap och han säger att han är lycklig, och ljuger han får han väl skylla sig själv då! Jag skulle inte själv vilja ha en man som går med på vad som helst, då kan han ju ta vilken tjej som helst också.
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-15 12:21:11 följande:
    Men du Chazzen...om jag nu hade varit en tjej som mådde dåligt av porren och inte ens sa det till min make, hur framstår jag då?

Och VARFÖR är det så att folk har så svårt att man säger nej till porr? De flesta säger ju nej till andra saker, ex droger i hemmet. Tänk om min man skulle komma hem med lite heroin, då hade jag förbjudit honom att göra det. Är man en hemsk fru då?
    Det är väl en rätt stor skillnad på droger och onani.....
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-18 09:32:22 följande:
    Det är väl en rätt stor skillnad på droger och onani.....
    Jo men du fattar ju inte ens att det är skillnad ¨på porr och onani så det är ju ingen idé att ens prata om det.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!