• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym
    Kews skrev 2012-06-15 12:56:57 följande:
    Behöver du något extra? "Por" "Här kommer aldrig att sina"

Schysst att du argumenterar med mig som i alla fall kan stava till porr och inte går med käpp och har höft problem. 

Inte värt det helt enkelt att fortsätta. 

Men faaaaaan vad du var duktig då som hittade några stavfel!!! Du måste ha varit ordningsman i skolan du...
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-18 09:34:48 följande:
    Jo men du fattar ju inte ens att det är skillnad ¨på porr och onani så det är ju ingen idé att ens prata om det.
    Det du inte verkar förstå är att porr görs till onani i första hand....
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-18 09:39:23 följande:
    Det du inte verkar förstå är att porr görs till onani i första hand....
    Nej, det har jag ingen aning om, trodde de gjorde det för att tjäna pengar?? 

jag undrar så hur folk gjorde på 1800-talet??? Det var väl ingen som onanerade då?
  • visma1

Fridayyy: Tror att din man verkligen är kuvad av dig, du verkar ju stenhård mot honom. Antar att du kontrollerar och dominerar på alla plan i ert förhållande. Jag är tjej och kollar på porr ibland, ser inget moraliskt fel i att kolla på det då och då, skulle aldrig förbjuda en kille att göra det. Jo, jag skulle bli förbannad om han kollade på porr istället för att sätta på mig, men det kommer aldrig att hända.

• Fridayyy
    visma1 skrev 2012-06-18 09:53:56 följande:
    Fridayyy: Tror att din man verkligen är kuvad av dig, du verkar ju stenhård mot honom. Antar att du kontrollerar och dominerar på alla plan i ert förhållande. Jag är tjej och kollar på porr ibland, ser inget moraliskt fel i att kolla på det då och då, skulle aldrig förbjuda en kille att göra det. Jo, jag skulle bli förbannad om han kollade på porr istället för att sätta på mig, men det kommer aldrig att hända.
    Vaddå stenhård mot honom? Vart läser du det?  Han vill ju inte titta av fri vilja, hade jag tvingat honom att titta hade jag väl varit dominerande mot honom`???
  • visma1

Med din attityd skulle jag inte våga säga om jag ville titta ibland....

• Fridayyy
    visma1 skrev 2012-06-18 10:19:46 följande:
    Med din attityd skulle jag inte våga säga om jag ville titta ibland....
    Nähä...tur du inte har en sån som mig då!
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-18 10:24:12 följande:
    Nähä...tur du inte har en sån som mig då!
    Men blir din killes kisse lika hård som min blir då?
  • Anonym (Vittran)

Att din kille porrsurfar har ju knappast nånting med DIG att göra!

• Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-18 12:11:44 följande:
    Men blir din killes kisse lika hård som min blir då?
    Hehe...ska vi jämföra dem??? Kisse???? Det lät ju inte så manligt...Skrattande
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!