• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-27 09:53:57 följande:
    Bara för att du har sådant sjukligt kontrollbehov och skall godkänna hur din man onanerar så behöver väl normala tjejer och killar inte fråga sina respektive vad det är ok att onanera till!
    Vart går din gräns då?? Vad "får" din partner göra?
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-27 09:53:19 följande:

sara f, du skrämde kanske honom nu??? Han loggade ut...

Han tröttnade väl som alla andra på era skeva åsikter nu gjort. Bara ni 2 kvar i tråden numera....
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-27 10:00:37 följande:
    Han tröttnade väl som alla andra på era skeva åsikter nu gjort. Bara ni 2 kvar i tråden numera....
    Kan vu tala om vad som är skevt i mina åsikter, gärna med citering.
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-27 10:00:37 följande:
    Och du....=)
  • Sarah f
    Fridayyy skrev 2012-06-27 10:12:14 följande:
    Och du....=)
    et tu, janice? ;)
  • maaammaaa

Jag har lovat mig själv att kissa i min mans underbrallor nästa gång jag har vägarna förbi om jag kommer på honom med porrtittande. Då får han börja tvätta sina kläder själv. Jag kommer bara att servera osaltad ohälsosam mat, gömma mitt godis de få gånger jag köper nåt. Vägra städa hans arbetsrum, ge honom dåliga klädråd, börja sjunga som Kalle Anka i hans närhet, aldrig sticka kläder åt honom, sexvägra, kyssvägra. Inte beundra honom när han tränar osv. Jag har sttarka moraliska aversioner mot porr eftersom de flesta tjejer inte mår bra av det. Jag hörde häromdagen av en man som ska servera soppa i st Petersburg att han hört om en tjej på 4 år som fått könssjukdomar. Hennes mamma hade sålt henne åt män för att de skulle ha sex med henne, hon köpte sprit för pengarna. När man klädde av henne på sjukhuset, blödde hon kraftigt i underlivet. Hon blev adopterad av ett varmt kristet par och är nu bäst i skolan. Tyvärr hade hon lätt kunnat bli utnyttjad hela livet tills HIV eller kallblodigt mord tagit hennes liv. Porr leder inte till något gott i min mening.

• Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-27 09:59:48 följande:
    Vart går din gräns då?? Vad "får" din partner göra?
    Jag skiter fullständigt hur min partner onanerar, det tycker jag att ni 2 också skall göra!
  • 100kgpappa
    maaammaaa skrev 2012-06-27 10:26:01 följande:
    Jag har lovat mig själv att kissa i min mans underbrallor nästa gång jag har vägarna förbi om jag kommer på honom med porrtittande. Då får han börja tvätta sina kläder själv. Jag kommer bara att servera osaltad ohälsosam mat, gömma mitt godis de få gånger jag köper nåt. Vägra städa hans arbetsrum, ge honom dåliga klädråd, börja sjunga som Kalle Anka i hans närhet, aldrig sticka kläder åt honom, sexvägra, kyssvägra. Inte beundra honom när han tränar osv. Jag har sttarka moraliska aversioner mot porr eftersom de flesta tjejer inte mår bra av det. Jag hörde häromdagen av en man som ska servera soppa i st Petersburg att han hört om en tjej på 4 år som fått könssjukdomar. Hennes mamma hade sålt henne åt män för att de skulle ha sex med henne, hon köpte sprit för pengarna. När man klädde av henne på sjukhuset, blödde hon kraftigt i underlivet. Hon blev adopterad av ett varmt kristet par och är nu bäst i skolan. Tyvärr hade hon lätt kunnat bli utnyttjad hela livet tills HIV eller kallblodigt mord tagit hennes liv. Porr leder inte till något gott i min mening.
    Ok, hört av någon som hört av någon, måste ju absolut vara sant...Och om det stämmer, vad har porr att göra med att pedofiler utnyttjar en stackars liten flicka? Förstår inte vad du vill med ditt inlägg, påstår du att mamman sålde sin dotter pga av att det finns porr? Ganska långsökt...
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-27 10:33:30 följande:
    Jag skiter fullständigt hur min partner onanerar, det tycker jag att ni 2 också skall göra!

Jag tror att både jag och Friday skiter i om din partner onanerar.

Var har jag skrivit att jag bryr mig om vad min partner gör? I  allmäna ordalag så vill jag framföra att om en person mår dåligt av vad partnern gör så bör man få ifrågasätta det. Det handlar inte om att styra, det handlar om att få till stånd en kommunikation.  
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!