• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-27 13:12:31 följande:
    Det gör det inte eftersom vi bägge BARA onanerar när den andra inte är sugen eller vi är själva....

Men då TAR ni hänsyn till varandra. Varför får man inte be om det i en relation?
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-27 13:12:31 följande:
    Det gör det inte eftersom vi bägge BARA onanerar när den andra inte är sugen eller vi är själva....
    Om det ena har lägre sexlust än sin partner då? Är det alltså ok om den ena mättar sin sexlust 3 ggr/ v  på egen hand men inte sparar något till sin partner?
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-27 13:11:46 följande:
    Ok, du tycker hon ska ta hjälp av utomstående och att det bara är att gilla läget? Vad menar du med att få sympatier för att få bättre självförtroende? Det betyder ju igenting i sammanhanget, förklara vad du menar i stället.
    Ja tydligen mår hon inte helt normalt i skallen om hon inte kan tollerera hur henne kille onanerar......

Skulle du själv tycka det var så skoj om din kille har åsikter om hur du onanerar?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-27 13:17:27 följande:
    Om det ena har lägre sexlust än sin partner då? Är det alltså ok om den ena mättar sin sexlust 3 ggr/ v  på egen hand men inte sparar något till sin partner?
    Tja vad tycker du själv? Det var väl en ovanligt dum jämförelse.....

Person a vill ha sex 1 ggr veckan ,medan person b vill ha sex 4 ggr i veckan. Då är det väl alldeles utmärkt att person b onanerar 3 ggr i veckan och har sex med person a den 4:e....
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-27 13:23:55 följande:

Person a vill ha sex 1 ggr veckan ,medan person b vill ha sex 4 ggr i veckan. Då är det väl alldeles utmärkt att person b onanerar 3 ggr i veckan och har sex med person a den 4:e....
    hon menar att personen med mindre lust onanerar tre gånger i veckan och sedan inte har något kvar till partnern.
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-27 13:21:09 följande:
    Ja tydligen mår hon inte helt normalt i skallen om hon inte kan tollerera hur henne kille onanerar......

Skulle du själv tycka det var så skoj om din kille har åsikter om hur du onanerar?

Varför frågar du mig det? Jag har som sagt, många gånger nu, inte ont av det. Men om jag hade föredragit onani för sex med min man skulle vi nog behöva prata och utbyta åsikter. Jag tycker inte det är farligt att diskutera, bråka, dryfta eller säga saker. Det är intressant och utvecklande att prata.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-27 13:23:55 följande:

Du fattade inte vad jag menade.

Person A vill få utlösning 5 ggr/v.
    Person A väljer att runka 4 ggr/v och kan därför bara ha sex med sin partner (Person B) 1 gång/v.
    Person B vill ha sex fler än 1 gång/v.
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-27 13:27:04 följande:
    Varför frågar du mig det? Jag har som sagt, många gånger nu, inte ont av det. Men om jag hade föredragit onani för sex med min man skulle vi nog behöva prata och utbyta åsikter. Jag tycker inte det är farligt att diskutera, bråka, dryfta eller säga saker. Det är intressant och utvecklande att prata.
    Jag undrar bara eftersom du sitter och försvarar hennes sjukliga beteende...
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-27 13:38:15 följande:

Är det sjukligt beteende att bli ledsen om man känner sig försummad? Då är det lika sjukligt att nästan avsiktligt försumma sin partner.

Jag tänker inte säga att någonting är rätt eller fel, jag tycker däremot att man måste kommunicera med varandra. Inte bara gömma sig bakom vilka rättigheter man har. Ett förhållande ska väl inte baseras på vad man har RÄTT att göra, snarare på vad man vill GE varandra..   
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-27 13:38:15 följande:
    Kan tänka mig att du är en sån som också försvarar rätten att kolla fotboll hela eftemriddagarna istället för att leka med dina barn eller hjälpa din fru med hushållsysslorna. Huvudsaken är att du har det bäst, eller?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!