Startade pergotime 7/6 2012...råd
Jag har gjort massa tester och gar provsvaren på dem, men jag vet inte riktigt vilken som är äggreserven. De har aldrig sagt nåt annat än att allt ser bra ut.
Jag har gjort massa tester och gar provsvaren på dem, men jag vet inte riktigt vilken som är äggreserven. De har aldrig sagt nåt annat än att allt ser bra ut.
Wow snobbs, vad härligt att höra att allt ser bra ut! Kul med en grabb!

Det går bra tror jag :) Vecka 10 (9+3) nu. Första gången jag faktiskt längtar till att jul och nyår ska vara över så att det blir 10e januari snart (då gör jag kubtestet då jag förhoppningsvis får se att allt gått bra och att bebin är frisk)
21 mm var min äggblåsa när jag tog ovitrellen och sen blev gravid dagen efter :)
Snobbs: tack, men dagarna kryper fram just nu så det känns sim ett år dit.
OJ, Aria, det där lät inte bra alls. Men bra att det gick bra i slutändan iallafall! Min syster har gjort 3 äggplock och hon blev så "drogad" att hon inte kände nåt utan somnade fast hon ville vara vaken och se.
Bra att det blir IVF för dig. Jag tror det är olika åtgärder som behövs för olika kroppar. Du behöver nog mer noga övervakning av läkare.
Manam: Hur går det för dig?
Tjotta: Grattis, verkligen kul att det har tagit sig för dig. Blir lite extra glädje när det ligger lite kämpande bakom det!
Manam: WOW! Har aldrig hört att man ska få falskt plus av nåt annat än av hormonsprutorna. Kan du ha haft senare ägglossning än du trodde då? För du måste ju fått negativt test på bim? Hur som helst är det ju skithäftigt! Ingen av oss har ens hållt på ett år (vilket är supernormalt att det tar för dem som inte ens har PCO) Du får uppdatera SÅ FORT du tagit ett CB-test!!
Jag mår ganska bra nu. Illamåendet har lagt sig (äntligen) men har tyvärr ersatts med en vidrig huvudvärk som jag haft varje dag i nästan 2 veckor nu.

Hur går det för er tjejer? Jag är i vecka 25 och allt tuffar på. Tycker att tiden går fort ändå.
Nu får ni uppdatera lite här, är ju nyfiken ;)
Grattis till senaste plusset Aria!!! Du ska se att detta går vägen!
Jag är i vecka 35 nu och förlossningen börjar närma sig. Tiden har gått SÅ fort så jag har knappt hängt med. Det är nästan svårt att förstå att min bebis snart är här.