Startade pergotime 7/6 2012...råd
manam skrev 2012-07-29 16:37:23 följande:
Och nu är jag tillbaka! Efter semester vid Medelhavet och så en flytt på toppen av det."Spännande Babybel med dubbelkuren. Det kommer funka! Känner det på mig
Här har jag ju gått "obehandlad" nu under semestern. Och tror inte att jag haft någon ÄL på egen hand. Känns inte alls så. Men OM jag skulle haft det (och har normal cykel, vilket jag ju aldrig haft förut iofs) så har jag BIM på torsdag.
Var och lämnade nya prover i förra veckan för att se hur mitt TSH påverkats, så det är vad jag är mest nyfiken på nu.
Men hur härlig är inte du, jag hoppas att du känner rätt? :)))
Hur lång tid tar det att få svaren på dina prover? Visst hade du ätit medicin för att få ner värdena?
Vad är planen framöver? För du nån mer Pergotime innan dina värden är bättre? Sen funderade jag lite på vad dina värden innebär rent praktiskt. Är det helt kört att bli gravid eller kan det få andra konsekvenser bara om du skulle bli det?
Har du flyttat bortom sthlm eller inom? Är det inte bra härligt ändå med en flytt, vidrigt när man håller på (sist flyttade jag 70 mil) men så underbart med uppackandet. Bara att bestämma att "här är vårt porslins-skåp" osv tycker jag är supermysigt.
Oj, vad långt detta blev, är märkligt sällskapssjuk ikväll tror jag ;))))
, mycket passande smeknamn, hehe.