• Aria

Startade pergotime 7/6 2012...råd

manam men det ska väl vara ganska kraftig undervikt för att problemen ska uppstå eller har jag fel?

Hur mycket väger ni? jag är 165cm och väger ca 65kg, jag är ju ganska tränad också men jag drar en 38 i tröjor och 28-29 i jeans vilket motsvarar 36 i vanliga byxor

• Aria

jag har fått mycket sådant konstig sekret men inget plus på testet :(
    kanske är för stressad eller? Haft fyra huvudförhandlingar i domstol denna vecka plus fem överklagningar och det har varit mycket stressigt så kan det spela in tro?

Jag som hela tiden varit positiv känner mig lite nere idag :(
    väster norrland vad är det för städer där? Jag bor ju i och för sig i uppsala, men vi kan byta msn eller nåt om du vill :)

• Aria

Ja det är nog så, försenad ÄL bara :)
    nä sexlivet är ju bättre, jag är mer på än normalt :)

tjotta nä du behöver inte vara orolig kör på bara och ligg kvar en stund efteråt och slappna av för att underlätta för små bäbisarna :(

okey där uppe...ja men då får vi väl träffas när jag kommer uppåt om någon vecka för att sno lite bär från era skogar :)

• Aria

ååå babybel vad underbart, känns som en otroligt upplyftande och glädjefylld nyhet i en annars väldigt deprimerande dag, jag hade så ont i rygg, svanke magen och knäna igen så var så säker på att jag skulle få ÄL idag men nix :( hur länge hade du ont innan du fick ÄL?

Kör på nu babybel för någon ska fanne mig ha en unge snart alltså :)

• Aria

alltså jag fattar inte, kan det vara så att jag gör något fel när jag gör ÄL-testerna, varför är tiden 14-15 så viktig?
    Alla kroppstecken säger att jag har ÄL utom de där förbannade clearblue testerna....

vad jobbar samtliga här med? Vi kan väl fokusera lite på andra saker också, så vi lär känna den lilla grupp vi kommit att bli :)

• Aria

känns som att ryggen ska brytas itu........någon mer som har några symptom?

• Aria

ååå nicki2011 vilken underbar historia, tack så jätte mycket för de uppmuntrande orden som din berättelse innehöll. Känns faktiskt mycket bättre nu, lite hopp så där :)

det går ju så lätt både upp och ned, så jag pendlar en hel del :)

men återigen tack så mycket :)

• Aria

snobbs oj va roligt :) hoppas det verkligen vi håller tummar och tår för dig :)

angående annat: Jag är nyligen 28 år fyllda, varit tillsammans med min sambo sedan tio år tillbaka, varav gifta i 6 år. Vi har inga barn och bo ri Uppsala. Jag är jurist och driver egen juristbyrå.....

• Aria

OMG OMG OMG.....idag va jag riktigt nere tog ett ÄL test kl halv fyra som va negativt så varit på jätte nere humör idag och kände detta kommer inte att gå, bestämde mig för att ta ett sista test idag och sedan lägga ned hela testandet på hylla.......

testet var positivt, en glad gubbe syntes i rutan, jag höll på få panik och börja hyperventilera så maken trodde för ett ögonblick att jag var gravid och det var ett Graviditets test,

• Aria

babybel aha tack så mycket för informationen :) uppskattas då man vet lite om mer om personen bakom nicket :)

Jag och min kille är också fortfarande väldigt förälskade och folk som träffar oss tror alltid vi nyligen blivit tillsammans, jag är nog som du en förhållande-tjej :)

Nackspärren tycker jag att om du har sådan värmande kräm tex tiger balsam så gnid in och knoda där du har ont, brukar bli mycket mycket bättre eller ställ dig under en varm dusch samtidigt som du försiktigt vrider med huvudet......eller så är det egentligen inte en nackspärr utan en spänningsknöl i nacken eller ovanför nacken typ mot håret sådana brukar jag också ha och det är nog mest spänningar och då ska man vila ut sig...

babybel...en myndighet säger du? Oj va nyfiken jag blev nu :) men du har tidigare skrivit att du reser mycket i ditt jobb vad är det för resor då typ?

Svar på tråden Startade pergotime 7/6 2012...råd