Snobbs, vad underbart är så himla glad för din skull :) förhoppningsvis är vi snart fler som kan följas upp :)
Själv var jag på VUL idag igen och fortfarande ingen större förändring varpå läkaren valde att höja dosen, vilket jag egentligen anser att de borde ha gjort i måndags, jag fick trots allt en mycket låg dos redan från början som inte hade gett någonting efter 7 dagar, jag fick då 37.5 nu ska jag höja till 75 och har ny VUL på tisdag så hoppas innerligt att något tagit sig då det enda jag oroar mig för är att de va så många blåsor vilket även läkarna konstaterar och är lite oroliga för.........
funderar nästan på att sen skita i deras sexförbud etc om det skulle bli fler än två äggblåsor som mognat...
som ni kanske kommer ihåg skrev jag tidigare om att sexförbudet vid fler än två mogna blåsor är en kostnadsfråga snarare än en riskbedömning för mamman, vilket min läkare återigen bekräftade idag. Detta vid tvillingar dvs då riskerna för komplikationer fortf är ganska små men det blir ökade kostnader för landsting.....