Startade pergotime 7/6 2012...råd
babybel nu ska du se att du får rätt hjälp :)
var hos gyn idag och fortfarande ingenting :) så nu ökade man till 100 per dag, åhh har ju hållt på i en månad snart, suck!
babybel nu ska du se att du får rätt hjälp :)
var hos gyn idag och fortfarande ingenting :) så nu ökade man till 100 per dag, åhh har ju hållt på i en månad snart, suck!
hej så nu är jag tillbaka har flyttat och varit upptagen med allt kring det :)
ja själv har manju bara ökat och ökat dosen så nu är jag på en dos på 125 och se då börja det hända något, i tisdag hade jag en blåsa som va 10mm och en som va 8, i onsdags hade de växt till 13 mm respektiva 10 mm så nu ska jag på en kontroll på måndag också och hoppas då på två färdiga blåsor :) börjar äntligen kännas som att det händer något :)
uppdaterar på måndag
tjoho tjejer var hos gyn idag och hade en äggblåsa på 20 och en på 16-17 samt tre på ca 13, läkaren bad mig ta ovitrielle omgående någon som vet exakt hur långt efter ovitriella man ska mysa??
min läkare sa att jag kunde börja med ivf på en gång men jag sa nej för saken är den att skulle ivf inte funka så får man inte försöka med sprutor heller så jag valde att försöka med sprutor några gånger och ta ivf som sista alternativ då man bara får tre försök där, kan ju vara något att ha i åtankarna
jag har stickningar i magen och lite små nypp eller hugg, jag ska ta grav test den 14 oktober :)
saramandis ja det spelar ingen roll om det är egen mens eller egen framkallad mens huvudsaken är att det är mens
hallo tjejer nu har det gått snart 8 dagar sedan äl sattes igång och jag har så ont i brösten speciellt det ena så det finns inte....undrar om ni som har haft ÄL tidigare också brukar ha det.....
eftersom jag själv aldrig haft ÄL tidigare så vet jag inte om det är så eller om det kan va ett tidigt gravsymptom
jo men eftersom jag aldrig haft menssymptom så vet jag liksom inte :( har dock haft så ont i brösten i och är trött och kissar mycket så får väl avvakta lite till