Startade pergotime 7/6 2012...råd
Jag har BIM den 9-10 november men jag fick lite rosa flytningar idag...något att vara orolig över tro?
Jag har BIM den 9-10 november men jag fick lite rosa flytningar idag...något att vara orolig över tro?
ja jag försöker tänka så för det har huggt till ordentligt nu i två gånger idag efter andra gången det hugg till ordentligt såkom det mer blod så ska vänta några dagar och ta ett test sen, tog ett test igår och då va det blankt så i mitt fall har väl ovitrielle inte gett plus på testet
hur menar du hcg på 62? hur räknar du?
jag förstår fortf inte men det ärlugnt :)
Jag får ingen blödning dvs ingen vattnig blödning men när jag går på toa så kommer det mycket slemmigt blod, först trodde jag det var klumpar men sen såg jag att det snarare är slem som liksom är mörkmörk röd...ursäkta detaljerna men enda sättet att få hjälp så nu är jag orolig och osäker på om det kan vara en nidblödning
tjejer var på VUL idag, min blödning är INTE mens utan vad det än är så visste de inte annat ön att de kan va hormoner som spökar etc men det låter ju konstigt med tanke på så mycket blodiga flytningar som kommit, igår kväll låg jag och bara kände när magen slets innifrån det kändes som att det växte och drogs åt alla håll, när de tog blodprov 7 dagar efter Äl så va det negativt samtidigt kanske jag är sådan som har låg hcg i kroppen sedan tidigare och då kanske jag har "normala" värden efter att det ökat ahha kanske bara försöker uppmuntra mig själv :)
bubblig i magen är jag också samt halsbränna till och från, jag ska nog vänta till tionde får jag ingen mens då så tar jag nytt gravtest, är det någon här som känner till fenomenet "låghormonare" haha
babybel jag tror att en nidblödning är mer ovanligt än vad vi tror en mellanblödning eller genombrottsblödning är nog mer vanligt och blandas ihop med det
känner mig kluven nu och ledsen på något sätt
Jag tror inte du behöver oroa dig så att pergo skulle paja jag kan ta mig själv som exempel när jag påbörjade sprutbehandlingen så tog det en och en halv månad för att få en blåsa på 20 och en på 16 med 125mg/ml, andra omgången körde jag 75mg i sju dagar och fick tre gigantiska blåsor en på 31mm och en på 28 mm och en på 17 mm plus en massa på 13-14 så jag tror inte du behöver oroa dig man har sina perioder och stressa inte pergo fölrstör inga äggstockar för då hade man nu inte fått använda alls men förstår självklart att det far runt många jobbiga tankar i en jobbig situation :)
håll ut bara och vi finns här för stöd och allt va det kan tänkas vara :)