BH-storlekar?
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på
vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på
vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
Vad tycker ni om denna tråden?
www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67490030.html
Ok. Då var det färdigmätt :) Nu får alla experter här avgöra vad jag har för storlek :)
Mått under brösten var 72 cm
Högsta mått över brösten var 96 cm.
Och så var det ju det där med formen Cornellia ;) och det tänkte jag att bilden skulle illustrera.
Fast mina är nog lite större...men formen känns ganska rätt :)
Ja, vad sägs??
Kramar Åsa

Jag är 45+, och har fortfarande svårt att riktigt veta vad jag har för storlek på min byst
Tycker faktiskt det är väldigt svårt att hitta rätt i BH-djungeln, men jag kanske lär mig till slut, jag med.
Tycker det verkar lite märkligt om C-kupa skulle vara medel... De allra flesta jag känner har större kupa än så. Problemet är väl att många har helt fel storlek, dvs alldeles för stort omfång o för liten kupa, så det ofta blir missvisande.
I alla fall, själv har jag oftast 80 E. Det händer att jag behöver gå upp till F-kupa, eller att det funkar med en DD. Beror lite på modellen.