BH-storlekar?
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
60 FF är det enda förslaget så här långt... hm.
Det känns ju iaf lite som en fel storlek...
??? Ingen som har något bättre förslag???
Lite beroende på märke på BH. Men från 75 E - 80 F
Man ska alltså ha 80 menar du om man har 72 under brösten....??
Det trodde inte jag. Jag har en 75E hemma och den får jag liksom inte ned brösten i ordentligt så det känns ju också lite fel...men det kanske är just den modellen?!
Hur långt ner hänger dom... ha ha. Skön fråga till en dam
Vill du ha svaret i antal centimeter från naveln då eller??
Oj... Jaha.
65 H... ja, någon sån har jag inte. Det känns ju i tanken att man kommer att ha sönder den när man ska knäppa den...
Jag har 80 i omfång under brösten och har 70 i bhar från change, knäpper på yttersta hyskan i början tills den blivit uttöjd och får flytta in. Köper bara bh från change då de är de enda som har min storlek och jag tycker dom är jätte sköna. Innan trodde jag att jag hade 80E men har 70J och märker helt klart skillnaden på att ha en som passar ordentligt.
Kul att läsa.... Jag trodde jag var ensam om att ha de storlekar som kvinnorna här ... Man får ialla fall det intrycket när man försöker hitta ngt som är snyggt, inte kostar en förmögenhet, inte plattar till brösten så att dom hamnar i armhålorna och efterfrågar strl 65H- 70G....