• Anonym

adoptera bort

funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman ,då jag inte känner mig som mamma till barnet på samma sätt och har ingen kontakt alls . hon har det bra hos dom o vet att hon kommer fortsätta ha det och hon tycker om sin styvmamma och det är bra  .det kanske låter konstigt visst gör det ont djävligt ont , men det gör lika ont att inte ha någonting tills på så länge , hur går man till väga . jag har inte riktigt bestämt mig än ,det skulle va till deras fördel och till min . inget illa menat till vare sig dom eller mig. e det någon med erfarenhet av detta vad e för och nackdelar med det.

• Svar på tråden adoptera bort
  • Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-02 11:43:41 följande:
    Du vill bli av med barnet alltså?
    föräldrarna , och på en bekostnad av barnet då jag vet att hon har det bra hos dom och vill att hon bor där  .och deras ansvar att tala om hur det ligger till .(-:  hon får ändå om hon önskar själv hälsa på i framtiden , jag stöter inte bort barnet så där , men jag vill inte ha med detta och göra mer.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 11:57:53 följande:
    föräldrarna , och på en bekostnad av barnet då jag vet att hon har det bra hos dom och vill att hon bor där  .och deras ansvar att tala om hur det ligger till .(-:  hon får ändå om hon önskar själv hälsa på i framtiden , jag stöter inte bort barnet så där , men jag vill inte ha med detta och göra mer.
    Du känner att du själv är en dålig förälder alltså?

Ja, barnet kommer nog ha det bättre där, med en mamma och pappa. Får hoppas att det går fort och smärtfritt för barnet att bli adopterat, det är nog för det bästa.
    En kopp te, tack.
  • Anonym

jag nej , jag vill bli av med  pappan o den andra for rest of life ....dom förtjänar inte respekt

• Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 12:06:58 följande:
    jag nej , jag vill bli av med  pappan o den andra for rest of life ....dom förtjänar inte respekt
    Varför skaffade du barn med mannen då?

Ja, jag tror att barnet har det bättre med sin pappa och kommer då få en riktig mamma också.
    En kopp te, tack.
  • Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-02 12:08:38 följande:
    Varför skaffade du barn med mannen då?

Ja, jag tror att barnet har det bättre med sin pappa och kommer då få en riktig mamma också.
    du tror på allvar att , man måste springa o kyssa den andra i röven när det e slut . e du väck eller född i går jag undrar seriöst .det handlar om ett barn inget annat . varför skaffa jag barn ja ställ ed n sådan fråga till  alla som har barn o separerat . det e väl inget man kan spå eller hur.
  • Anonym (Mäh!)
    Anonym skrev 2012-07-02 12:06:58 följande:

Löjligt resonemang!!! Dom förtjänar ingen respekt, men du vill ge dom ditt barn??? Nä, skaffa en ryggrad och gör något åt situationen i stället!! Tyckte dina inlägg lät vettiga i början men nu börjar vi närma oss där skon klämmer.... Du vill ge dom barnet så att du sen kan klä dig i den offerkoftan du så gärna vill ha!
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 12:12:26 följande:
    du tror på allvar att , man måste springa o kyssa den andra i röven när det e slut . e du väck eller född i går jag undrar seriöst .det handlar om ett barn inget annat . varför skaffa jag barn ja ställ ed n sådan fråga till  alla som har barn o separerat . det e väl inget man kan spå eller hur.
    Ja, varför skaffade du barn med en man du inte respekterar och då du sen vill adoptera bort barnet? Det fanns väl ingen anledning alls att skaffa barn då.

Men jag tror ändå barnet har det bättre hos sin pappa än hos dig.
    En kopp te, tack.
  • Anonym

det innebär inte att dom inte e bra föräldrar till barnet för att jag inte vill veta av dom ....tiden har gått  något fint väntar(-:

• Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 12:16:17 följande:
    det innebär inte att dom inte e bra föräldrar till barnet för att jag inte vill veta av dom ....tiden har gått  något fint väntar(-:
    Så länge du slipper barnet?
    En kopp te, tack.
  • Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-02 12:15:09 följande:
    Ja, varför skaffade du barn med en man du inte respekterar och då du sen vill adoptera bort barnet? Det fanns väl ingen anledning alls att skaffa barn då.

Men jag tror ändå barnet har det bättre hos sin pappa än hos dig.
    vilken ceder e du uppvuxen i , resonemanget funkar inte här.(-:
Svar på tråden adoptera bort