• Anonym

adoptera bort

funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman ,då jag inte känner mig som mamma till barnet på samma sätt och har ingen kontakt alls . hon har det bra hos dom o vet att hon kommer fortsätta ha det och hon tycker om sin styvmamma och det är bra  .det kanske låter konstigt visst gör det ont djävligt ont , men det gör lika ont att inte ha någonting tills på så länge , hur går man till väga . jag har inte riktigt bestämt mig än ,det skulle va till deras fördel och till min . inget illa menat till vare sig dom eller mig. e det någon med erfarenhet av detta vad e för och nackdelar med det.

• Svar på tråden adoptera bort
  • lollisen
    Anonym skrev 2012-07-02 12:36:19 följande:
    nej det kvarstår, men det betyder inte att jag inte vill veta av barnet .smaka på egen medicin det är dags. först(-:
    Jag förstår faktiskt inte vad du menar? Medicin? Vem ska smaka och varför? Du verkar tämligen osammanhängande..
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • Anonym (Julia)

Det låter som att det ligger något hemskt bakom. Vad gör pappan och hans nya mot dig som gör att du känner dig tvingad att "ge upp" ditt barn för att slippa ha kontakt med dem?

• Jeff

"Smaka på egen medicin det är dags"?

Jag fattar faktiskt inte vad du försöker säga. Försöker du straffa pappan? Barnet? Dig själv?

• Anonym

hon har det bra där osv , jag tycker att det känns bra och jag e nöjd , men först ska föräldrarna  smaka på sin egen medicin .(-:

• linjes

Har inga åsikter om var hur och varför och ts du får inboxa mig om du vill så kan jag berätta lite mera om hur det går till osv

• lollisen
    Anonym skrev 2012-07-02 12:44:19 följande:
    hon har det bra där osv , jag tycker att det känns bra och jag e nöjd , men först ska föräldrarna  smaka på sin egen medicin .(-:
    Låter mest obehagligt att du önskar utföra någon slags hämnd på de vuxna människor som är väldigt betydelsefulla för ditt barn....

Tänk på att konsekvenser på dina handlingar kan slå hårt mot ditt barn.
  • Jeff
    Anonym skrev 2012-07-02 12:44:19 följande:
    Vilket innebär vad?
  • Anonym

dom ska få  för alla dessa tårar i så många år .pappan o hon altså. det finns inte mer tårar utan det här känns bra för barnets skull sen  något fint väntar(-:.... man får det man förtjänar.det e iunte hämnd det är lära sig en läxa.

• lollisen
    Anonym skrev 2012-07-02 12:52:42 följande:
    dom ska få  för alla dessa tårar i så många år .pappan o hon altså. det finns inte mer tårar utan det här känns bra för barnets skull sen  något fint väntar(-:.... man får det man förtjänar.det e iunte hämnd det är lära sig en läxa.
    Sånt tänk kommer verkligen bita dig i arslet. Du skriver att man får det man förtjänar, och det stämmer många ggr. Men då utan hämndaktioners inblandning. DU ska inte lära dem en läxa genom att utföra något emot dem, det låter bara hemskt och skrämmande och som att du är en sjuk människa som är i behov av hjälp.
Svar på tråden adoptera bort