• Anonym

adoptera bort

funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman ,då jag inte känner mig som mamma till barnet på samma sätt och har ingen kontakt alls . hon har det bra hos dom o vet att hon kommer fortsätta ha det och hon tycker om sin styvmamma och det är bra  .det kanske låter konstigt visst gör det ont djävligt ont , men det gör lika ont att inte ha någonting tills på så länge , hur går man till väga . jag har inte riktigt bestämt mig än ,det skulle va till deras fördel och till min . inget illa menat till vare sig dom eller mig. e det någon med erfarenhet av detta vad e för och nackdelar med det.

• Svar på tråden adoptera bort
  • LillaPaula
    Anonym (orolig) skrev 2012-07-02 13:53:09 följande:
    Sant, det är inte hälsosamt för barn att leva med vuxna som tänker, känner så som TS.

Har bara så svårt att ens förstå hur man kan tänka och känna så. Min son är mitt allt. Jag skulle gå genom eld och vatten för honom. Hans liv före mitt - i alla lägen.... från första stund i livet. Det är skillnaden. Men alla barn kanske inte har det likadant.... bevisligen.
    Skönt att se att det finns de som älskar sina barn över allt & då även sig själva. 

Det är hemskt att det finns människor som TS. Så sorgligt för barnen.  
  • Anonym
    LillaPaula skrev 2012-07-02 13:54:10 följande:
    Hur gammalt är barnet? Tänkte hon måste ju känna av att du inte bryr dig om henne & att du avskyr henne till den grad att du adopterar bort henne. 

Stackar lilla flicka!  
    hon vet det själva , det handlar inte om att hata ett barn.(.;  jag har lite mer erfarenhet än ni om detta så jag håller mig till detta men tackar för era tips i alla fall.
  • Anonym
    lollisen skrev 2012-07-02 13:55:57 följande:
    Mår du bra då? Jag tycker ingenting, jag vet inte mer än det du skriver och det är inte ett underlag för att anse att du är sjuk. Även om man kan tolka texten du skriver till lite "sjuk". Därför frågar jag i all välmening, hur mår du?
    vill du hålla dig till hänvisar din under text, respektera andra för deras åsikter . ta bort den för det gör inte du(-:
  • Anonym (orolig)
    Anonym skrev 2012-07-02 13:57:09 följande:
    hon vet det själva , det handlar inte om att hata ett barn.(.;  jag har lite mer erfarenhet än ni om detta så jag håller mig till detta men tackar för era tips i alla fall.
    Det handlar antagligen om att du hatar dig själv då. HUr kan du sätta en smiley efter en sån mening!?

Om du nu har erfarenhet av detta, varför ens ta upp allt detta i en tråd på FL??
  • lollisen
    Anonym skrev 2012-07-02 14:00:57 följande:
    vill du hålla dig till hänvisar din under text, respektera andra för deras åsikter . ta bort den för det gör inte du(-:
    Jo det gör jag, däremot är det skillnad på att hålla med och att respektera andras åsikt. Jag frågar än en gång, i all välmening, hur mår du TS?
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • Anonym
    Anonym (orolig) skrev 2012-07-02 14:01:57 följande:
    Det handlar antagligen om att du hatar dig själv då. HUr kan du sätta en smiley efter en sån mening!?

Om du nu har erfarenhet av detta, varför ens ta upp allt detta i en tråd på FL??
    har samlat på mig erfarenhet under tiden såklart. faktiskt hatar jag inte mig själv därför att jag vet att jag har gjort allt jag kunnat och har all värkldens rätt att älska mig själv för detta.
  • LillaPaula
    Anonym skrev 2012-07-02 13:57:09 följande:
    Åhh fy du får man nästan att spy.. Stackar lilla flicka känner så med henne!!

Hur kan du ens låta din dotter riskera att veta att du inte vill ha henne?

Hon är ju för guds skull din DOTTER.  
  • Anonym
    lollisen skrev 2012-07-02 14:02:12 följande:
    Jo det gör jag, däremot är det skillnad på att hålla med och att respektera andras åsikt. Jag frågar än en gång, i all välmening, hur mår du TS?
    troligen bättre än dig (-: något har ni som ni mår dåligt över den saken låter det som i alla fall.
  • Anonym
    LillaPaula skrev 2012-07-02 14:05:22 följande:
    Åhh fy du får man nästan att spy.. Stackar lilla flicka känner så med henne!!

Hur kan du ens låta din dotter riskera att veta att du inte vill ha henne?

Hon är ju för guds skull din DOTTER.  
    så för det måste man slåss uppe i rätten o skit o hålla på som ni fuck it up in your as.
  • lollisen
    Anonym skrev 2012-07-02 14:06:19 följande:
    troligen bättre än dig (-: något har ni som ni mår dåligt över den saken låter det som i alla fall.
    Jag förstår faktiskt inte riktigt hur du menar nu, då du skriver så osammanhängande. Men ja, alla mår väl lite upp och ner i livet, så är det ju. Om du mår bättre eller sämre än vad jag gör nu är ju helt irrelevant. Du verkar ha svårt att riktigt skriva hur du mår och jag utgår att det finns orsaker till varför du undviker att svara på frågan.

Hur som helst hoppas jag ju att du mår bättre än vad jag gör nu, för det skulle innebära att du älskar ditt liv och att du är otroligt lycklig som människa.
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
Svar på tråden adoptera bort