• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Ätit en Karins Lasange, fryslåda plus en stooor röd paprika (järnjakt). Mätt som en gris.

Skönt Bebbe att du kan börja slappna av, det kan du göra redan NU! Jag är oxå lite avis på alla UL ni får göra där i utlandet.

Förstår att du fortfarande skrattar Flinx! Jag är helt stum.... det är nog det värsta jag har sett (i den changern)

• bebbe2005

nä, stackarn... a andra sidan är en femte plats verkligen inte fy skam! Av mig far han dock medalj, för att han kämpar o aldrig ger upp (dock är detta nog hans sista säsong?), är en stolthet för Sverige och för att han med sina 36 var den äldsta av dem alla i racet! DET är en prestation!!!

• ElinPeelin

flodisen, du är alldeles kapad, så ät inge mer ägg nu!

• esther williams

Jaså, här bantas det!

Själv har jag inte riktigt lyckats komma igång med kom-i-form-satsningen och har nog en tio cm kvar innan jag kan knäppa mina gamla vanliga jeans, gylfglipan är i alla fall så stor. Men vissa brallor får jag i alla fall upp över rumpan nu...
    Att träffa HG och Flinx var inte direkt uppmuntrande, Flinx verkar mer i form i tionde månaden än vad jag nånsin varit och om HG alls hade nåt extra fett under graviditeten såg det ut att ha försvunnit på studs. Tror inte att principen 9 månader upp - 9 månader ner går att applicera på någon av dem.
    Själv siktar jag på 9 månader upp - 6 månader ner, för till sommaren ska extrahullet vara utbytt mot spänniga muskler minsann! Tror på vårens långa promenader. Kom, sol och värme, kom!

• esther williams

Vi är nyss hemkomna från tant doktorn (inte tantdoktorn utan bebisdoktorn). "Lilla" tjejen väger nu 6150 gram och är 59 cm lång. Väldigt fin bebis, sa doktorn, och då svarade gullungen med ett joller! Modern (jag) och fadern stod bredvid och var mäkta stolta!

Svar på tråden Midsommargänget III