• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Anemone

Ena riktiga lustigkurrar du hittade Munter. Så nördigt så det blir kul!

• toca

Hello!

Mor och mormor är helt till sig över det kommande barn(barn)barnet... I dag har de ringt och berättat att de just tittat pa barnkläder, mobil till vaggan, fragat hur jag mar just NU och försökt klämma mig pa om vi helst vill ha en tjej eller kille. Samt meddelat att de vill att det ska bli en tjej och gett ett antal namnförslag. Puh. Ja, det är väl kul att de är glada, men jag är mer för lite aaaaaavstand i den relationen. Det är inte de...

• Anemone

Nu har jag kollat in picsen och kommit fram till att Lennart är sötast. Är det för att han är äldst eller? Fast de är ju fina allihop förstås. För att inte tala om alla kaggar! Stiligt!

Nu ska jag ta och klättra uppför en vägg eller två tänkte jag. Vad gör man inte för lite mjölksyra...

• Timisen

Hello toca, hur mår du idag? Jag tittar på hockey men är inte helt uppslukad trots att det är os-final...

• Timisen

sverige kvitterade...1-1...tyckte jag såg den våldtäktsanklagade spelaren...allt glömt o förlåtet?

• toca

Vi vann!

Har du atervänt till kladdkakan TImisen? Jag har ett berg kanelbullar i magen och var tvungen att kontra med nagra morötter pa slutet för att fa lite balans. Nu funderar jag pa om jag kan lyckas lura ut mannen pa promenad i snöovädret. Risken finns att jag inte är allt för övertygande...

• Tant T

*sjunger: OS-GULD, OS-GULD, OS-GULD!!!*
    Fan, vad hockey är härligt, men det var en onödigt spännande match!!!

Nope Timisen, ingen av de tre våldtäktsanklagade fick vara med, men jag tror inte det berodde på den incidenten, de har väl inte varit tillräckligt bra under säsongen helt enkelt!

Nu strax yoga, det ska bli sååå skönt!

Puss!

• Muntra hundägaren

För att summera:

Vilken fantastisk dag: underbart väder, god mat, trevligt sällskap, OS-guld i hockey!

Nu kallar jag mig Munter för att jag är glad, positiv och har förmågan att se ljust på saker och ting, men just idag har det varit en fantastisk dag och jag känner mig riktigt, riktigt lycklig

Svar på tråden Midsommargänget III