• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Jag är vaken Munter!
    Det har snöat inatt här oxå... vi har slutat skotta uppfarten och vi har glömt mattorna ute i tre dagar... under tak men ändå! Det blir iaf inga kvalster kvar i dem.

• Timisen

Jajemen, jag är oxå...tja uppe och på jobbet men känner mig inte helt pigg. Ditter med an balja kaffe med varm mjölk...kan säga er att kaffet på mitt jobb är nåt alldeles extra! ingenting kan liksom döda den skumma bismaken...man får liksom dricka nåt efteråt för att döva den.

Guuuld!

• Muntra hundägaren

Oz - vi har ännu inte tagit in våra trädgårdsmöbler - det du!! Det bli till att slipa och olja in till våren. Just nu ser de ut som gråa tråkiga brädhögar. Fan. Skitdyra trädgårdsmöbler ska man behanlda som om de vore, vore, vore, vore, jag vore något annat....

• Timisen

En tandlös landslagsspelare flirtade m mig på en flight förra året - hans flickvän blev mäkta f-bannad o jag blev så paff att jag slog skallen i väggen Timisen aka m.closseau

• Timisen

Kan bara namnet på två stycken; forsberg o sundin o det var han utan hår. Hade det inte varit en av dem hade jag ju inte vetat att det var en hockeyspelare...

• Timisen

En av våldtäktsmännen var sorgligt nog snygg...

• Timisen

Kanske många idrottsmän är...grisar?

Svar på tråden Midsommargänget III