• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Anemone

Om jag inte minns fel så finns det anledning att skänka Rally en tanke idag. Jag tror det var idag hon skulle träffa de trångsynta äggskallarna på Arbetsförmedlingen. Hoppas hon är iskall och stenhård.

• Muntra hundägaren

Oj! Ska Rally till AF idag! Hade ingen aning. Hoppas att de är förstående mot henne den här gången! De har ju inte riktigt visat den sidan förut

• Timisen

Salming är la oantastlig!

Shit vad modigt! Jag skulle aldrig våga säga det till grannen... shit igen...munter, bor inte ni hus med typ 100m till grannen

• Timisen

Af har inga arbetsförmedlare, kalla det för vad det är; a-kassekontrollbyrån. Af bör läggas ner! Lägg pengarna på frivillig karriärcoaching hos proffs.

• OZgirl

Håller tummarna för Rally!

Jag är helt klart svag för Sudden, men jag tycker att Foppa har kammat till sig på sistone. Foppa verkade verkligen glad och lycklig över att få spela hockey, hela turneringen - han sken som en sol! Han har både tänder och hår Dessutom gillade jag att han var mer glad för de andras skull än sin egen!
    Sudden lirar ju i världens bästa lag, så det är ju ett klart plus för honom. Dessutom tycker jag han är rejäl på grillorna, stark så in i håvitte, och han har också alla tänder kvar! Fast jag tror att han har köpt nya till överkäken. Sudden verkar också vara en riktigt bra lagkapten, artig och respektfull och korrekt. Kan peppa sitt lag och stötta vid behov, går in och grisar om han måste. Respect!

Tanten, det är jobbigt men det är nog enklare om du säger det face to face. Säg att ert sovrum ligger vägg i vägg (eller under eller ovanför eller wherever) och det är väldigt svårt att sova när de är så ljudliga. Jag har också haft såna grannar. När var det ni flyttade?

• Timisen

Jo jag fattade det munter..kanske t o m var en annan karl? Nä just det, vi var ju alla oskulder innan våra nuvarande förhållanden...

Jag vet! Lägg ned af o flytta pengarna till ivf!

• Timisen

Sååå...ska ni till medis o fira hjältarna idag? Frågan riktas inte till er som har >10 mil...

• Tant T

Jo, enligt sambon har Sudden i princip inte en enda av sina egna tänder kvar... Men all heder åt honom att han faktiskt använder "löständerna" även under match (och framför allt när han blir intervjuad), det är inte alla som gör det...

Jo, hon vet redan att vi har sovrummet vägg i vägg med hennes vardagsrum och särskilt hennes soffa... Det var vi väldigt tydliga att tala om när hon skulle ha fest här för några veckor sen och hon la ut en lapp i brevlådorna och skrev att de tänkte gå "redan klockan 00 så det skulle inte bli så sent"!! Vadå inte sent?!!
    Jo, jag känner oxå att nånting måste göras, får nog ringa henne och fråga om jag kan komma över nånting under dagen/kvällen, det här påverkar ju hela vårt liv (särskilt mitt som har svårt att sova i övrigt just nu), jag är ju som ett slakt när klockan ringer! Hon har väl inte ens en klocka som ringer då hon inte jobbar...

Stackars Rally idag, håller tummarna för henne!!

Svar på tråden Midsommargänget III