• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Hans flickvän färgar ögonbrynen 14 nyanser för mörka...hon såg skum ut...

• Surfergirl

Är inte Foppa en tävlingsmänniska av rang som inte kan hantera en förlust som en man utan håller på och knäcker klubbor och beter sig? Som Anja oxå är?

• Tant T

Jag är oxå vaken.

Sudden verkar vara en übermensch i vänlighet tycker jag, en riktig gentleman helt enkelt! Håller med Surfer om att Foppa verkar vara mer av dålig förlorare.

Här har det BTW snöat i typ 2 dagar i sträck och imorse kom plogbilen 04.00!! Och natten i övrigt var inte kul den heller! Hur jävla roligt är det på en skala att lyssna till grannens pökande för tredje natten i rad med en karljäkel som VERKLIGEN låter som en flodhäst (och hon som en kollibri på uppåttjack)?!! Fy fanken vad jag blir galen på henne och hennes aktiviteter!! Och med halsbränna och tungt att andas så var man inte direkt lättsövd heller!!
    Vad gör man, går man in och berättar att man höra deras stönanden och kvidande (och pubertetsskrik) och att man hör till den sort som föredrar att själv ha sex framför att lyssna på andra? Suck... jag kommer att vara som ett vrak om de inte slutar...

Idag BM-besök!

Har nån hört nåt mer från Flinxan?! Jag är sååå nyfiken på hur allt gått!!

• Timisen

OCH som har en pappa som kunnat backa honom liiiite? Inte direkt selfmade?

Timisen vänder INTE kappan efter vinden

• Timisen

Jag läste nån tråd här på fl om anonym lapp i porten/brevlådan...kanske skulle kunna vara nåt tanten?

• Timisen

Okej, avslutningsvis från okunniga timisen; sundin verkar absolut ganska smart...forsberg verkar...mer beslutsam än smart...

• Muntra hundägaren

Hehe . Jag tillhör dem som har blivit tillsagd av grannar på grund av för ljudligt sex! Face-to-face, och jag föredrar nog det framför en anonym lapp. Fröken Munters måndagsråd

Svar på tråden Midsommargänget III