Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Nee Timisen, jag åker inte in idag - nöjer mig med att se det på teve. Men det blir säkert helball för de som gör det!

• Tant T

Om jag bodde i Stockholm skulle jag givet åka in till Medborgarplatsen kl 17!! Sån är jag!

• ElinPeelin

jag har en HET Lassie om Sudden men vågar inte outa här...

• bebbe2005

Hej tjejer! É sa glad idag efter att Sverige tagit GULD!!! Wow, vilken match det var igar och jag skulle sa gärna vilja vara med i vimlet pa medborgarplatsen idag - shit att det inte gar. kanske skulle chartra ett plan hem jag ocksa?

Hur som helst, skummade igenom traden sedan i fredags och läste att lillflinxen anlänt! Wow, vad kul, grattis till flinxan!!

Och timisen, blir ju riktigt avundsjuk - sudden har flirtat med dig!!!! han är helt klart den charmigaste av alla ishockeygrabbarna Han var med avstand den lyckligaste av dem alla igar, tycker jag, tror sällan jag sett nagon av vara os-guldhjältar sa som Sudden som bokstavligen stralade och mer eller mindre exploderade av segerlycka - mer genuint kan en kille inte glädja sig - sa riktigt fantastiskt!!!!

• Timisen

Fyyy faaan för dig om jag inte får ett meddelande elin...

• Timisen

Alltså bebbe, inte för att förringa mig, men jag tror han flirtar med vem som helst och på den flighten fanns jag o ett gäng kostymnissar så jag gick väl före dem antagligen...Hans böna såg galen ut med sina ögonbryn så han vågade väl inte titta på henne

• Muntra hundägaren

Bli också jävligt nyfiken! Skiter i att åka till banken för att få rätsida på min internetbank tills jag får höra ståryn

Svar på tråden Midsommargänget III