• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Härligt att Coccis man jobbar igen och att allt börjar att bli under kontroll. Jobb, ja... Jo, jag har en date med AF idag och laddar lite inför den. Pest!

Sudden ja, det är han med de stora matkunskaperna väl? Såg ni programmet när Anna (Mannheimer?, hon radiotjejen) intervjuade Sudden på ett hemmahosreportage och de skulle laga mat tillsammans och hon bad honom att skala en lök? Han tog fram potatisskalaren... Uppenbarligen var det premiär i köket för hans del, men han ska ha ett extra plus för att han tänkte till och försökte i alla fall.

• Muntra hundägaren

Om ni vill få vårkänslor - köp elle à la carte (eller Elle Mat och Vin som en heter nu!) - fick den i brevlådan idag och hela tidingen går i vårens tecken - ljusrosa, ljusgrönt, sallader, grill och annat mumsigt!!

• Coccinelle

Wohoooooooooooooooooooooooooooooooooooo

• Tant T

Jaha, nu är grannen och hennes flodhäst igång igen! Uppenbarligen har inte han heller nåt jobb eftersom de är hemma mitt på blanka eftermiddagen och knuffas!! Det här är inte kul längre...

• Coccinelle

Oj oj oj vad det hander mycket och jag ligger jattemega efter med presenter... Forlat, jag har inte uppvaktat nagon!

Kul att Plupp ar tillbaka

• Coccinelle

Impulsiv som jag ar sa vill jag traffa er NU, hyr genast ett plan och kom over pa middag ikvall sa kan vi mysa och prata Eller sa tar vi det pa fredag sa jag hinner gora en meny och radfraga Munter om recept.

• OZgirl

Men Tanten - gå och ring på nu mitt i akten då!

Svar på tråden Midsommargänget III