• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Japp... Elins bildbyte har noterats! Om du funderar på ett nytt byte så röstar jag på hängmattebilden. Kan man få den som "önskerepris"?

• Coccinelle

Hej alla skona damer och stora bamsekramar till alla for jag har minsann saknat er massor!!!

Hoppas att ni mar bra, att sma bebisar har bestamt sig for att komma ut och att nya bebisar har bestamt sig for att komma in

Det var faktiskt inte meningen att det skulle bli ett sa har langt break fran fl och er men jag ar sa overhopad av jobb att jag faktiskt tom arbetar pa lunchen och kommer hem tidigast kl 21 pa kvallarna. Passar mig bra att "fly" in i jobbet just nu + att det kanns som att min karriar befinner sig i en viktig period och att det star mycket pa spel.
    Fast nu har jag varvat ner lite tack och lov

Jag ska hamta sushi och sedan ska jag lasa!

• Rally

Hej Cocci! Frågan är väl inte hur VI mår... Hur mår DU? Det låter bra med flyt på jobbet i alla fall. Jag har saknat dig!

• Anemone

Jag vet! Men hur troligt är det att han skulle ha släppt till sin dyrbara säd om han inte hade gillat att trassla in sig i dina brön?

• Tant T

Heeej Coccis!! Kul att se din vackra nuna igen bland alla hängpattar och tandlösa monster!! Hur mår du och vad händer i ditt liv? Tell us!!

• Coccinelle

Tack, jag mar bra tror jag, kanner mig som en duracel kanin och da brukar man inte riktigt veta hur bra man mar.

Vara problem har inte forsvunnit men de har minskat och mannen jobbar igen Det kommer att ta nagra manader att komma i kapp men det ar OK.

• OZgirl

Hej Coxi, kul att se dig igen! Hoppas ni mår bra bägge två!

• Anemone

Kul att se dig Cocci! Själv har jag precis hittat tillbaka hit efter flera månader av jobb.

• ElinPeelin

åååhhh va kul att våren börjar komma, det som göms i snö kommer fram i tö (först Anemone och nu Cocci!!)

Svar på tråden Midsommargänget III