• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

åhh jag blir tooookig. Försöker hitta nån resa, men allt är fullbokat. Hade önskemål till Budapest eller nåt sånt. Men det verkar bara finnas typ till Kanarieöarna....
    Får väl göra en Pricken och åka dit helt enkelt?!?

• Timisen

Undrar hur flinx mår...har f ö lagt kopia av hennes sms i min dagbok. Tog bort det + samt inlägg om CM som ni kanske såg...(glömde av mig...)

• Surfergirl

Elin har du kollat FlyMe kampanjerna? Man kan flyga till en massa storstäder i Europa görsketabilligt! Flinxan skulle väl göra det i maj om jag inte minns fel.

• toca

Klart du ska heja pa guldhjältarna Timisen! Själv hade jag inte fixat det för jag grater till ALLT som är det allra minsta känslosamt för nagon överhuvudtaget. Ma vara OS (hela tiden, oavsett resultat och sort), nyheterna, dokumentärer eller Big Brother... Inser själv att jag inte har alla hästar hemma just nu, men allt är ju saaaaaaaaaaa sooooooooorgligt!

Ja, ja... Jag är ocksa nyfiken pa Flinx! Ska vi se... Lördag, söndag, mandag. Hur länge stannar man egentligen? För när hon väl kommer hem är väl det första hon gör att logga in?!?

Vi har SOL här idag sa jag har suttit ute en stund och ätit favoritmalet just nu; Vanilj- och mangoyoghurt (fet och söt! ) med skivor av färsk banan och kiwi i. Mmmmm! Och okej nyttigt! Till skillnad mot berget av kanelbullar som liksom bara slinker ner. Kanske inte var helt genomtänkt ända att baka dubbel sats?

• ElinPeelin

vi hade tänkt åka nu, snart, innan jag blir för stor.

• toca

Jag äter fortfarande mina piller sa det haller nere illamaendet rejält. Kräks bara efter maltiderna ibland, men det känns helt okej i jämförelse!

Jag vill ocksa aka pa semester! Tror det far bli en sväng till Italien snart. Inte sa langt härifran, men häääääääärligt!

• Anemone

Kanarieöarna är ett skithål om du frågar mig Elin. Fast jag hade kanske trots allt föredragit det framför Budapest just nu eftersom det förmodligen är varmare. Det finns säkert supermysiga ställen där också!

• toca

Venedig kanske...?
    Italienska östkusten är rätt trevlig när det är lagsäsong! Fast inte sa varmt förstas...
    Jag vill ta langa promenader pa en blasig strand, äta enorma portioner musslor med vitlök, ta färjan in till Venedig, ga omkring i gränderna i dimman och dricka ett glas rött eller tva pa en liten trattoria.... Mmmmm.....

Svar på tråden Midsommargänget III