• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Jag har BIM snart och jag kommer bli jättebesviken den här gången om jag får mens. Jag brukar inte trissa mig själv så som jag känner mig nu, utan brukar kunna ta det lugnt och sansat. Vidare kan jag inte hitta några som helst symptomer (inte ens några skensymptomer). Det enda som är lite off är en sprängande huvudvärk och hugg och kramper i mustrakten. Det kan ju lika gärna vara influensa!

• toca

Oz Pa nagot sätt försöker man ju varje gang att övertala sig själv att det inte blir nagot den här manaden heller. Bara för att skydda sig själv och dölja sin egen sarbarhet, för innerst inne hoppas man ju ända att just den här gangen är man visst gravid, inget symptom är ocksa ett symptom och sa länge man inte blöder finns det hopp... Men hur man än försökt lura sig själv med att den här ganen finns det ingen chans sa blir man likt förbaskat lika besviken varje gang. Och inget kan man göra för att skydda sig mot besvikelsen.

Kram till dig gumman!

• Pricken i ny tappning

Jag hoppas på dig Oz! Det är liksom dags att ngn av oss plussar igen... Förstår hur du känner det! Min besvikelse var enorm efter varje mens som inföll som en klocka efter MF.

Åk du till Kanarieholmarna Elin om du inte hittar ngt annat. Tyckte det var helt OK faktiskt. Hade inte direkt höga förväntningar om vi säger så jag heller Ville mest bara ta det lugn och skönt och slappa vid poolen och det funkade ju perfa. Och frukostbuffén naturligtvis, men den har du kanske inte så mycket nytta av... om du fortfarande kräks lite då och då vill säga... Hade gärna stuckit till New York eller nåt men mitt i vintern?! Nja, då fick det bli Teneriffa. Fast nu lär det väl dröja innan man kommer till the Big Apple på ett tag Fast en liten tripp till Prag i höst kanske!?

• Pricken i ny tappning

Men hur kunde du missa henne Munter???!! Hon var ju uppe och streakade på scen!

• Muntra hundägaren

Jasså det var Timisen . Jag är ju som bekant så blyg av mig så jag höll för ögonen .

Usch Oz - jag vet hur du känner dig! Mitt enda råd är väl att du ska känna det du känner - gråt, skrik, sura eller deppa. Känslorna måste komma ut!

• Timisen

...galopperade över scenen skrikandes "SUDDEN KOMMER DU IHÅÅÅÅG MÄJ?" med röven skumpades o tuttarna flaxandes...faan munter är du full?

• Timisen

...eller hur kunde du missa det ens med handen för ögonen?

• Pricken i ny tappning

Tror att det här kan vara inledningen på en ny och framgångsrik karriär för din del Timis! Vad du än gör, gå inte till kontoret imorgon!

• toca

Jag tyckte du gjorde dig bra där pa scenen, Timisen!
    Synd att du blev bortburen med vald bara...

Svar på tråden Midsommargänget III