• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Jag har ett 10-tal placeringar kvar till en toppdito...

• Timisen

Elin är en total snuskbulle! En kollega berättade att hon dansat med en flirtig sudden vid ngt tillfälle, jag tror som sagt han har bekräftelsebehov även utanför isen.

Att jag är trött vill igen veta så därför skriver jag inte det.

Ska springa en stund på ett löpband. Kanske blir men en ny människa av det...

• Anemone

Såg just att en 43-åring plussat. Än finns det hopp allså. Det är ju för sjutton nästan 10 år tills jag är så gammal.

Jag hade som sagt tänkt börja tempa nu när min mens kommer vilken dag som helst. Jag har till och med skaffat en mer exakt termometer för att det ska bli lite lättare att se ändringarna. Tyvärr kommer jag att befinna mig i regnskogen tillsammans med tre manliga kollegor runt ÄL. Kul att böka runt i sovsäcken med termometern när man har dem omkring sig. NOT! Tur att man har tid på sig som sagt.

• OZgirl

Är det ngn av er som använder msn messenger? Vore kul att ha med er där!

• Rally

På ett fantastiskt humör idag! AF har äntligen slutat att bråka med mig och nu ska jag få vara ifred ett tag, eller tills de insett att de har sagt fel till mig och hör av sig...

• ElinPeelin

Anemone, du behöver inte tempa rektalt! Oralt går jättebra! (så slipper du böka i sovsäcken menar jag...)

• Anemone

Skönt att det gick så bra Rally!

Elin -frågan är om det är mer diskret med en termometer som sticker ut ur sovsäcken. Men visst är det enklare av andra skäl att göra det den vägen.

Svar på tråden Midsommargänget III