• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

tubtrikå ribbad köpte jag, standard tub-bredd?

• ElinPeelin

sydde på ca 20cm efter jag klippte bort gamla linningen

• Pricken i ny tappning

Toca - när vi var i Teneriffa så var jag ju i vecka 27/28 och jag hade mina gamla vanliga sommarkjolar i linne. De har dragsko i midjan och så hasade jag ner dem lite under magen. Tillsammans med några gravidlinnen (något längre) som jag köpt på H&M för 79,90 styck så funkade det jättebra! Dock hade jag aldrig överlevt utan mina mörkblå mammajeans från Lindex och inte heller mina svarta kostymbrallor från samma ställe. Jeansen ser helt vanliga ut upp till halva dragkedjan där det övergång i stretchtyg och mina svarta byxor är superlåga i midjan. De får jag tyvärr dra upp jämt och ständigt nu när magen växt mer. De var bättre runt vecka 17-22 när man var mer PMS-svullen. Schyssta linnen finns på H&M Rowells om du vill beställa per postorder till landet långt borta. Finns det inte hos dig, så kan jag ju skicka vidare från jobbet om du vill beställa via mig. Funkar ju det med...

• Coccinelle

Nu ar det cirkus pa tv bara sa att ni vet... Oj hoppsan nu har ballerinan ramlat 2 ggr i rad! Vad bra att de misslyckas ibland, det ar sa jobbigt nar det ar perfekt hela tiden.

Javissst ar hon klamkack hon som visar sina biceps, synd att det ar krigsreklam. Jag gillar gamla pin-up bilder, har hela koket fullt. En del tavlor ocksa faktiskt, gamla Allers omslag fran 1937. De ar sa klamkacka sa Fast naturligtvis bryter jag av med lite halvporrig konst wohooooooooooooooooooooooooo

Stackars Tanten som flyttpackar, det ar faktiskt drygt! Det enda som hjalper ar hur roligt det ar att komma till ett nytt hem.

• flinx

Helllooo girls! En nybakad mom loggar in! Jag läser nog igen ímorgon men villehälsa så gott till alla och tacka för alla hälsningar! Vi har idag lämnat sjukhuset men håller oss ett par dar här på annan ort! Återkommer med the long story.

• Corazon Morena

Ohhhh FLINXAN!!! Saknar din röst i etern! Hoppas att allt är bra med dig, mannen och lillbebben! Längtar så mycket att få höra din förlossningsstory! Och att få se bilder på det lilla miraklet!

Cocci - bajskorv på dig aswell!

• Muntra hundägaren

God morgon!

Hej Flinx! Grattis än en gång!! Vi ser fram emot att höra både story och se finfina bilder!

Today´s the day!!

Svar på tråden Midsommargänget III