• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

HG och Prickiga:

Jag har ännu inte postat era paket. Vår post ligger i ICA och varenda gång jag har tittat inom har jag glömt kvar paketen i bilen! Idag hinner jag inte, men ska sätta en stor postitlapp i bilen imorgon så att jag inte glömmer!!

• Timisen

Surfer; Du är liksom jag ungefär 9 timmar för sen, men hej hej flinx!

• OZgirl

Kul att se ditt breda leende Flinx och berätta snart om lillFlinxen!
    Munter - lycka till på din första dag på jobbet!
    Timisen - aj hävv iimejld jo!

• Tant T

Moss moss!

Åh Flinxan!!! Kom fort tebax och berätta allt!!!!

Hoppas Munter har tid att kolla in en snabbis under dagen så man får höra hur det går!

Själv ska jag sitta i ett informationsmöte i två timmar (informera andra) snart och ser INTE fram emot det!! Blä!

Nu ska jag försöka bota huvudvärken med lite kaffe!

• esther williams

hohooo, godmorgon!

Känns helt ovanligt (ÄR helt ovanligt numera) att logga in här på morgonkvisten men det var en liten tjej som visst tyckte att om man vaknar klockan 7 måste man vara uppe till 9 innan man kan somna om igen. Nu sussar hon sött och jag ska strax joina men vill bara säga hej först.

Hej!

Fliiiiiiiiiiiiiiinx, ååååååh vad spännande! Hoppas på snar rapport!

Och Munters nya jobb, här måste man ju logga i senare idag o kolla hur det är! Lycka till första dagen!

Surfur, jag tänkte på dig när jag såg OS-avslutningen. Såg du? Fick du nån inspiration av alla brudarna? Jag satt o funderade på om det var kostymer alla klänningarna eller om det var folks egna. Måste finnas en miljard kvinnor där ute som gärna tar tillfället i akt att slinka i KLÄNNINGEN igen - lagligt, så att säga...

• Timisen

Jag önskar verkligen att jag hade nåt kul att berätta men det har jag inte...joo iof snart är det mars, sen april sen min favoritmånad!
    Oj vad jag oxå skulle vilja gifta mig...princessdrömmen...rådhuset i dräkt my ass!
    Jäss aj såå datt oz.

• Surfergirl

Men hej Esther! Uppe med tuppen!

Såg inte OS-avslutningen, var det en massa brudar? Kul.
    Bokade brudbukett och håruppsättning igår. Check, check, på listan.

Svar på tråden Midsommargänget III