Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • toca

Jag har sett den Surfer! Bra film! Vackra bilder!
    Fast nu vill jag snart se nagon puttinuttfilm UTAN att nagon dör i hela filmen. Vi sag München för tva veckor sedan (om OS 1972) och Syriena (heter den sa???) förra veckan (med Matt Damon och George Clooney). Om det var mina sprakförbistringar eller nagot annat som gjorde det vet jag inte, men jag FATTADE INTE! Jag brukar inte sa ofta känna mig dum, men da kände jag mig som om jag sag fyra olika filmer samtidigt...

• Anemone

Har inte sett filmen men läst boken. Den var bra.

Fan vad trist med mens Surfer! Skit, skit, skit!

• ElinPeelin

Näe Surfer! Jag tycker ifs att Pergo suger, jag åt det 7 kurer och inget hände, så jag har inte så mkt förtroende för dom pillrerna. Det sägs att älslemmet blir sämre av dom, men jag vet inte?
    Har du oregelbunden äl utan dom? eller ingen äl alls?

• Tant T

Surfer, det är såna gånger man lägger sig ned på golvet som en femåring och skriker BLÄÄÄÄÄÄ oavsett om man är på jobbet eller på ICA!

• Surfergirl

Nä, det verkar inte hända nåt alls av Pergon. Nada, niente, zip. Inte ens biverkningar får jag. Kanske ska köra lite stickor på nästa kur så jag kan mäta om det blir nån ÄL.

Har haft lite oregelbundna cykler innan, och vid VUL har han sett att det "ser gynnsamt ut" med äggblåsor osv men ingen ÄL har kunnat påvisas.
    Well, den som lever får se.

• Timisen

Oh my god!!! Hade han inte oxå förlorat ett ben eller var det en annan son?

• Timisen

Den enda av mina väninnor (innan jag lärde känna er...) som haft foglossning är asiat (adopterad från Korea) och inte minsta överviktig, hon är liten, petite...så den läkaren verkar ha snarkat sig igm lite av utbildningen...

• Timisen

Som ni ser läser jag ikapp lite i taget...

Shit o piss surfer!! Förstår preeeeciiis!!!

Rachel m krångligt efternamn som vann är så jävla vacker!

Svar på tråden Midsommargänget III