• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Äh, vad jobbigt! Det hjälper inte med värme på? Tillfälligt förvisso, men ändå? Vetevärmare rockar ju...

Da gown är hos sömmerskan i en vecka till. Ska kolla om jag hittar nåt likande på nätet som jag kan lägga ut. Det är ett ovanligt märke (Linette) som inte har nån egen hemsida som man kan kolla på.

• ElinPeelin

Tant, ska du inte försöka sjukskriva dig istället för att nalla på föräldrarpenningen?

Låter som du har foglossning och ischias. Det har jag oxå känningar av, men det kommer o går för mig, men har inte alls lika ont som du. Svanskotan hade jag jätteont i för 4v sedan, men nu verkar den ha töjt sig klart, för nu känns det inte lika mkt längre.

Strax lunch. Idag ska jag äta rester fr gårdagens middag, köttfärssås med ärtor i (crazy!)

• ElinPeelin

jag kollade in hos VÅR tusse förut och hon har börjat få förvärkar....

• Tant T

Nja, jag vet inte om det är foglossning eller om det är sedvanlig odiagnostiserad grav.värk som de flesta får! Läkaren sa ju att jag var "för liten" (?!) för att ha ischias och/eller foglossning och att det troligare var nån slags allmän sned-/felbelastning i bäckenet som skulle över på nån vecka! Jo jo, tjena fiskfena!

Jo Elin, kruxet är väl just att även mitt kommer och går lite! Vissa dagar är överjävliga och andra ok, och vad gör man då...?

Ozzy, kommandoran har ju sagt tidigare att hon tycker att "det är så bra när du är här och tillgänglig! Vi och andra saknar dig när du är hemma!"!! Det är typ anledningen...!! Jävla rövslickeri och bullshit, hon har inte total kontroll på allt och alla när man inte befinner sig på sitt arbetsrum, det är det hele!!

Brudklänningslänk tages tacksamt emot tills dess gownen au original är förevigad på bild, Surfer!

Nu ska jag äta min mumsiga lunch, ungsfalu med pulverpotatismos! Jag gillar inte hemgjort!

• toca

Jag inser att jag har dalig koll och skäms lite, men VEM star egentligen näst i tur att föda...? Jag tycker, precis som Rally, att ni allihop har varit gravida i eeeeevigheter nu! Ska ni ocksa ha elefanter, eller?

Pumpade förresten italienskan pa gravidinfo igar och de har samma matregler som vi. Plus att det anses jätteviktigt att tvätta alla frukter och grönsaker i chlor!??!! VA? Vem vill äta äpple som smakar simbassäng???

• Coccinelle

Jobbigt med alla regler, jag vill inte folja nagra regler alls, jag vill bara gora! Maste man folja en massa regler?
    Eller OK, nagra maste man val folja, man vill ju inte utsatta bebisen for fara.
    Jag tanker i alla fall folja de svenska reglerna och inte lyssna pa fransmannen! Hur kan man lita pa folk som sager att man inte ska sporta nar man har mens for att det kan vara farligt...

Jag tanker och jag ska minsann Jo, men jag vill ocksa vara med och tycka och tanka aven om jag inte riktigt ar dar annu och aven om jag sakert kommer kolla upp varenda regel nar jag val star dar med magen i vadret.

Whatever...

wohoooooooooooooooooooooooooooooo

• Anemone

Urk. Jag borde vara superstressad med ett par deadlines som närmar sig med stormsteg men istället är jag bara uuttråååkad! Det är så jäklarns trist att förbereda föredrag.

Jag vill också ha en BF-lista! Who's next?

Jag gullade med min tvåmånaders brorsdotter igår. Shit vad mumsig hon var! Öronen var bäst!

• Anemone

Cocci - du och jag och ett par rediga gravvomagar - någon gång i framtiden! Ska vi bli sist tror du? Fast jag har ju ett startdatum i alla fall. 1/1 2007.

• Tant T

Pricken's next (typ 15-18 maj tror jag), sen jag (10 juni), därefter Elin (11 juli om fattat rätt) och sen Toca va? Har jag glömt nån?!

Svar på tråden Midsommargänget III