Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Anemone

Jag antar att man kan ha risig äggproduktion av många olika anledningar och Pergo som bara innehåller ett enda aktivt ämne kanske inte hjälper i alla fall. Spekulationer från en som inget vet...

• Surfergirl

Säkert Anemone! Man lär sig saker hela tiden. Min situation är ju delvis självförvållad iom p-sprutan.

• Coccinelle

Trist med mens Surfer

Jo alldeles riktigt Timisen, han har forlorat ett ben! En mycket arg man och valdigt bitter verkar han vara men som de flesta sadana man sa har han nagot speciellt.
    Svensk motsvarighet? Vem slapper bomber i Sverige?

Apropa att lagga sig ner och skrika pa ica sa har en sadan handelse etsat sig fast pa min nathinna... Jag tror att det hande bara en gang men jag minns det sa val, ju mer jag skamdes ju mer skrek jag.

• Timisen

Speciell man..haha...kom igen...som jag minns honom är han assexig

• Timisen

Eller vi har inte dejtat men de bilder o filmer jag har sett...yeees! Han måste ärvt skänheten fr mamma...

• HååGe

Sorry about the jävla mens Surfer. Jag håller ju tummarna för dig jämt, men det har ju skitdålig effekt hittills! Jäklars!

Rachel W är ju en sådan ljuvlig varelse. Såg henne på Letterman eller någon annan show härom dagen. Helt fantastisk engelska hon pratar! En sådan där kvinna som jag skulle vilja träffa och småprata med över en balja thé liksom. The constant gardener var den ssta filmen jag såg på bio innan Hj föddes. Bra sak.

• Tant T

Har ni sett bilderna från Oscarsgalan på Aftonbladet? Jag säger bara Charlize Theron!! _Så_ skulle jag vilja se ut!!

Rachel W känner jag egentligen inte till så där kan jag inte uttala mig!

• Surfergirl

Hur är det idag HG?

Jag tycker HG junior har sån himla skön uppsyn! Han ser ut att ha bra humor redan.

• Coccinelle

Jag tycker inte han ar snygg alls men han har en sadan dar typisk karisma som manga sjalvdestruktiva man har, Persbrandt, Bergman, Flincken och ganget. Manga tycker det ar sexigt men jag ar nog mest fascinerad och kanske lite imponerad Kanske beror det pa att min Pappa hor till den kategorin, om man far kalla det for en kategori.

Svar på tråden Midsommargänget III