• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Toca: tvätta grönsaker o frukt i klor???? Det låter ju vansinnigt!!!

• ElinPeelin

Tant: foglossning får man pga HORMONER, så det där att du är liten, tror jag inte på!

• ElinPeelin

Då har vi kanske nyfödda både i maj + juni + juli + september!

• Surfergirl

Min gamla chef har storlek 32-34 i kläder (alltså är oxå rätt liten) och hade såna foglossningar så hon fick sitta i rullstol från vecka 24, så den tror jag inte heller på.

• Coccinelle

Ja vi blir nog sist vi Anemone men det gor inget och jag gillar ditt startdatum
    (CM, Esther och HG kanske ligger i startgroparna for en nummer 2 da...)

• Rally

Har ni inte KRAV-odlade frukter i södern? Och hur bra kan klor vara??? Njet klor för min del. Fast det lär ju dröja. Ett bra tag kvar till BIM, men jag har redan gått ned på lågvarv. Inte blir det bättre av att jag inte har fått något gjort idag. I morgon ska jag ta tag i allt med ny energi (= skippa FL).

• Coccinelle

G. Depardieus son staller till skandal efter skandal har, I like Han ar inbjuden till alla tv plataer just nu for att gora reklam for senaste filmen som han spelar i, "Singlarna". Hur som sa verkar det som att han ar full i direktsandning for han pratar osammanhangande och lite sluddrigt... Det ar ju inte sa kul for honom eller hans anhoriga men det ar kul nar han slapper bomber!

Jag lagger in ett utdrag dar han pratar om relationen till sin far, som alltsa inte ar den basta. Det ar pa franska men vissa av er forstar ju sa, jag kan oversatta om nagon ar intresserad.

Cauet : Ca aide de s'appeler Depardieu ?
    Depardieu : Non, évidemment que non ! (et il parlait sérieusement!)

Cauet : Tu aurais voulu changer de nom ?
    Depardieu : On me l'a proposé. J'aurai voulu m'appeler Fils de pute.

Cauet : Pourquoi ton père te détestait ?
    Depardieu : C'est de la jalousie. Il me détestait car je suis génial !

Cauet : Au moment où ça allait mal dans ta vie, tu voulais tout arrêter, donc arrêter le cinéma ?
    Depardieu : Le cinéma, mais j'ai jamais commencé. Le cinéma c'est juste une manière de se faire prendre en charge.

Cauet : Tu as joué avec ton père, où c'est l'histoire d'un père qui a du mal à communiquer avec son fils, on peut pas faire mieux.
    Depardieu : Ton ptit sptich de merde, tu te le fou dans le cul !

Cauet : On est pote maintenant (en parlant à Guillaume)
    Depardieu : Fils de chien va !

Pa en annan plata sa kom han in precis efter att Sarkozy (inrikesministern) hade gatt ut och oppnade med att saga : "Ca sent la merde ici!" = Det luktar skit har!

wohooooooooooooooooooooooooo

Svar på tråden Midsommargänget III