• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Jag gillade verkligen att se Carola ta hem segern m främling ..men that´s it. Jag tycker hennes röst är för ljus o barnslig , hennes klädsmak är för djävlig och hennes framtoning alldeles för sektfejkad . Åker jag dit för förtal nu?

• Coccinelle

I sa fall aker vi dit bada tva for jag haller med dig T!

• ElinPeelin

HAHAHA vad härliga kommentarer på bilderna på aftonbladet (sämst klädda kvinnorna)!!! I love it!

• Coccinelle

Ett ganska skojjigt missforstand!

I fredags nar jag skrev om att min chef satte pa sig riddarrustningen och drog ut i strid bla bla bla, sa blev det en mailfejd mellan min chef och den andra projektledarens chef. Hur som sa ville jag saga till min chef att jag uppskattade att han inte drog sig for att ga in i konflikter nar det behovdes (han ar jatteduktig pa det), sa jag anvande mig utav foljande uttryck :
    Tu n'a pas peur de mettre la main à la pâte = Du ar inte radd for att kora handen i degen.
    Berattade hela skandalhistorien fran A-O for min franska vaninna som asgarvade for jag hade namligen anvant fel uttryck.... "Annie, det ar skitbra att du berommer din chef for att han jobbar!"
    Det betyder alltsa att man inte ar radd for att arbeta!!!

• Anemone

Språk är inte lätt alla gånger Cocci! Det kan bli både fel & kul!

Och ibland blir det bara fel.

• Coccinelle

Ja usch det kan bli valdigt fel! Man ska akta sig for att skamta, svara samt anvanda ordsprak och uttryck nar man ar utlanning

• Corazon Morena

Har bara skummat sporadiskt sista sidorna och har bara två kommentarer:

1, NÄR ska det bli offentligt att Charlize Theron egentligen är MAN???
    2, Dog nästan när jag såg sämst klädda-listan... Hur ska jag säga... hm... jag säger såhär: mina vägar har så att säga korsat en av de (o)lyckliga utvalda manliga kandidaternas väg...

• Corazon Morena

Nej för fan! Inte IT-gurun!!!

Svar på tråden Midsommargänget III