Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Skönt att de kom tillbaka safe and sound, Toca. Hörde att det vart lite olyckor i St Anton idag? Förvisso inte i närheten av er men ändå...
    Brukar du oxå ut och pumpa puder (när du inte är gravad) ibland?

• toca

De senaste tva aren var det mycket puder! Mest i Mayrhofen men vi var även i Canada (Whistler), USA (Mt Baker) och runt om i alperna. När var kompis dog i lavin förra aret förtogs det mesta av offpistglädjen tyvärr.
    Om ett par ar tänker jag kajka runt i barnbacken istället!

• HååGe

Jag har superproblem med MSN idag och kan inte se bild på nytillskottet eller skriva inlägg, men barnet verkar ju vara till alla andras belåtenhet så jag antar att han är supersupersöt. Trevligt med kalufs. Min son håller på att tappa vartenda hårstrå och förvandlas till biljardboll.
    Trevligt med skidåkning. Jag är inte haj på det utförsmässiga och har aldrig varit i alperna men maken har stuga i Handöl och vi drar dit till påsk. Lite på längden skall jag nog hinna med. Svärmor passar barn. En vecka med svärmor.... och SVÄRFAR (fy fasen!!!).
    Deppad idag igen. Har man fått sig en släng av sådan däringa "efter-födseln-depp"??? Möjligt kanske. Saknar livet som det var. Den ljuvlige gossen (inte sååå ljuvlig just idag) sover iallfall just nu så i ögonbliket kan jag inte klaga. Har just varit på stan i mina alldeles för boot-cutade jeans, men ORKAR inte bry mig. HÅller antagligen på att förfalla som kvinna. Ni skulle se mina underkläder! Missfärgad amningsbehå - man håller sig för skratt allstå. Erotikdödare nr 2 (ettan är väl fortfarande crepenylonstrumpbyxor med häng i grenen?).

• Anemone

Jag har också problem med MSN HG. Kommer faktiskt inte in alls. Hoppas det ordnar sig snart.
    Tråkigt att höra att du känner dig nere. Jag tycker att det kan vara jätteläskigt med hormondepp, typ pms. Att något som man inte själv kan påverka gör att man känner för att gå och dränka sig. Det vore ju en annan sak om det var självförvållat, typ att man har spelat bort alla sina pengar, supit ner sig och muckat gräl med bästa kompisen. Men pms och baby blues känns orättvist. Själv tycker jag att det brukar vara svårt att anpassa sig till vissa nya situationer och jag har lätt att känna mig nere i såna lägen. Hoppas du känner dig gladare snart!

• Timisen

Biljardboll!!!

Toca, solly men tjejen är 20+are...

• Muntra hundägaren

Inne en supersnabbis för att säga godnatt, förfasas över att helgen försvann i ett vips samt meddela att diverse klädesplagg skickas imorgon (ska sätta en postitlapp på backspegeln!!). Hoppas dessutom att alla mår bra och att allt är som det ska

• Coccinelle

Hoppsan! Baka nar man precis ar hemkommen fran bb, det verkar lite overambitiost eller sa ar tjejen valdigt pigg och organiserad.

• HååGe

Vi var just hemma hos våra grannar och mycket goda vänner som i fredags fick barn nummer två. Tänk vad cool man är när tvåan kommer! Vi belv alltså ditbjudna på fika när barnet bara är två dagar. De kom hem från BB i eftermiddags. Vi är smickrade måste jag säga. Vår son såg groteskt stor ut jämfört med deras lilla tjej. Tänk att han var så liten (faktiskt ett halvkilo mindre). Om det blir en tvåa för oss så ser jag fram emot att vara så mycker mer lugn och sansad än jag har varit nu. Wow.

Svar på tråden Midsommargänget III