Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

PLANERAT DRIFTSAVBROTT
    Den 7 mars kommer Familjelivs webbplats att vara nerstängd under hela dagen. Vi flyttar över vår tekniska utrustning till en säkrare driftsmiljö.

• toca

Har ni andra gatt över till betaversionen ännu? Det kanske man ska? Är det smidigare pa nagot sätt? Eller har Cocci snyggat till designen lite kanske?

• ElinPeelin

nix jag har gamla FL kvar, eftersom det verkar som att gravkalender o dyl blir offentligt på betaversonen

• toca

Ja, men visst är det underligt! Ska vi spara vara gravkalendrar nagon annanstans da sa vi fortfarande kan läsa varandras? Känns inte helt okej att lata den ligga helt öppen tycker jag.

• ElinPeelin

jag har kopierat min till word.doc på min dator, OM den skulle försvinna

• Timisen

Man tvingas säkert byta version, men jag håller mig här till dess.

Lyxfunderar på om jag ska träna yoga eller dans idag...eller träna på att hitta bästa läget i soffan..Yoga gör hela kroppen glad, särskilt min kropp som inte får mkt stretch..men dans gör mig glad i själen...
    Soffan...jaa den finns ju iof kvar senare oxå...

• toca

Gör du själen glad med lite dans idag sa kan du skämma bort kroppen med lite soffliggande senare. Eller kanske ett yogapass efter dansen sa du far stretcha ordentligt efterat. Later härligt ialla fall!

• Coccinelle

Jag valde soffan och nu har jag ont i ryggen. Dags att gora nytta sa jag langtar tillbaka till soffan igen

• toca

Skidakarna är tillbaka nu. Lyckliga med röda kinder och en meter pulver snö i blicken! Nagon som vill komma och hälsa pa?

Svar på tråden Midsommargänget III